Gå til innhold

"Tøffe" jentenavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var ikke helt den "stilen" jeg mente, hvis du skjønner. (når det gjelder den gjengen der må jeg innrømme jeg ser for meg sånn ca syforeningen til bestemor, en ramp og en malplassert fotomodell:-D) Eller, Ok, du har rett i Ronja, men det er liksom litt oppbrukt... Birk er jo mye finere dessuten... Sukk... vært lettere om det ble gutt ja.

Annonse

Jenta vår heter Frøya og er verdens kuleste ;o) Ikke noen prinsesse nei...*ler*

Hulda

Ronja

Urd

Gørill

Bera

Gyrid

Gyda

Hedda

Lava

Våril

Ikke lett å finne det du er ute etter... De tøffe "tinga" har blitt guttenavn det....jentene får bare spirrevipp-navn*ler* Hva med Storma, Haukis, Ravna ;o) Tulla bare litt... Jeg liker disse navnene selv jeg altså...

Jeg husker det bare sa pang når vi fant navnet til jenta vår. Ingen tvil om at vi valgte riktig ;o)

Annonse

Hehe, synes fremdeles ikke at Hauk og Storm er i nærheten av samme stil som Harriet og magnhild, men kan jo være gode navn likevel da.-) Og her var jo kommet masse fint og spennende som jeg slett ikke hadde kommet på selv. Tusen takk til alle sammen for flotte innspill:-) Vanskelig spørsmål å gruble på dette, og man går seg liksom litt fast i de navnene man hører til daglig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...