bolibompa Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har laget meg ny profil i dag da min gamle belladonna3960 var kaputt. Kom ikke inn på min side...Men denne profilen ser ut til å virke. I dag er jeg uke 5 og 2 dager.Alt er så spennende.Er trett og litt kvalm,ellers er jeg i storform.Håper at alt går bra og at det blir baby i mai.Har termin 23 mai.Fin tid å få barn på syns jeg....Ønsker alle her i mai klubben masse lykke til!
benann Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Hei Hei...Veldig spennende dager ja, jeg er 5+1, og termin 24. Har ikke begynt å meke noe ennå jeg, litt oftere dobesøk, ellers bra. Syntes det er litt rart, for de to andre gangene, har jeg vært kvalm siden før jeg tok testen. Enig at mai er en flott tid å få barn på. Lykke til du også.
Dollywood Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 heisann, jeg har også termin 23.mai!:-) den blir kanskje endret på ul da....:-) jeg kjenner nedpress jeg da, ellers litt uggen, småkvalm, og ja trøtt. og mange har bemerket at jeg er blek
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 har termin 31 mai. graviditetstesten viser to streker idag, men teststreken er endel svakere enn kontrollstreken. men det er vell bare fordi det er tidlig enda?? eller. er overlykkeli.har liten matlyst å er litt trett for tiden. spennende tid dette.
neekap Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Termin med førstemann 17. mai... Er veldig spent :-) Merker trøttheten veldig, men ellers i veldig god form :-) Lykke til alle !!
Lilla sommerfugl Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg har også termin 23.mai! Er litt kvalm, veldig trøtt og har veldig ømme pupper... Spennende tider ja!
tino84 Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Jeg har også termin i mai.. ca den 21. skal man gå etter menstermin... men bli spennende å se på ul.. var ikke planlagt men har samboer og vi har vært sammen i 5 år..så er ingen krise...) begynner faktisk å glede oss.. selv om det var et sjokk først.... Hvordan reagerte deres bedre halvdel på testresultatet?? Hvor gamle er dere og hvor i Norge bor dere?? Når tenker dere å forrtelle foreldrene deres (de kommende besteforeldre) om spiren? Er forresten i storform..og merket ingenting annet enn at mensen uteble... må være en sterk spire jeg har...kommet seg forbi nuvaringen gitt.... (gruer meg til ikke å kunne bruke bunaden på 17. mai..hihihi...)
Dramatica Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 hvilken test var det du tok? Hvis du har tatt sånne strimler, (slik som de har på legekontoret) er den andre streken veldig svak- dette er vanlig. Da jeg oppdaget at mensen uteble, tok jeg denne testen 5 ganger for å være sikker. den 2re streken var svak hver gang. (ble usikker da siden det stod på bruksanv. at dersom streken var svak skulle man prøve igjen før 24 t) etter en uke tok jeg en digetal test. den sier jo bare enten eller.
Maiknøttet Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Hei! Jeg har også termin 23. mai el. 24.mai. De ulike kalkulatorene viser forskjellig. Jeg er i storform. Ikke kvalm, men kanskje tendenser til tretthet. Venter egentlig litt på kvalmen. Spennende dager dette her ja. Synes det går så sakte. Gleder meg til uke 12 for da skal jeg på UL. Det blir spennende. Lykke til:)
bolibompa Skrevet 22. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2007 Jeg sitter her i sofaen og er trøtt.Har vært veldig trøtt de siste par ukene.I tillegg er jeg kvalm.Kvalmen kommer og går.Har dårlig matlyst. Min kjære er henrykt over at han forhåpentligvis blir far til våren.Han kan ikke vente til vi skal ut å kjøpe barnevogn og bilsete,selv om vi selvfølgelig venter mange mnd før vi gjør slike investeringer. Vi bor i Porsgrunn,har akkurat kjøpt oss hus som vi snart flytter til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå