Gå til innhold

sambo har FORELSKET seg i dette navnet...

Anbefalte innlegg

Ingen navn som jeg foreslår når opp til Tobias som han liker så godt.

Jeg syns det er for poppis etter min smak, men et flott navn! Vet om 1 sm kalte gutten sin for det, men ser at det er litt over 5000 som heter det.

Skal vi velge navnet tross at det er pop?

Fortsetter under...

Liker du Tobias like godt som han da? Dersom begge elsker dette navnet er det jo bare å gå for det. Er langt flere som heter Thomas og Christian f.eks. Ulempen ved å velge Tobias er ikke hvor mange som totalt heter det p.d.d, men at det er så mange i hans aldersgruppe som heter det. Det ble født 391 Tobias'er bare i 2006, dvs. at det er 13 gutter pr. 1000 som heter det. I tillegg er navnet stedsbetinget. I Oslo er ikke Tobias blandt topp 20, mens i Vest-Agder er det nr. 1. med hele 22 Tobias'er pr 1000 - født i 2006. Med andre ord - da vil det være i teorien kunne være hele 11 Tobiaser på en barneskole med 500 elever....

ja det var interessant. tobias sto ikke på den lista over nordland... Betyr det at det ikke er et navn som så veldig mange velger akkurat i dette fylke?

Ser at Tobias er på 118 plass med 5218 stk. Vi skal ha mellom navn, og det blir IKKE et vanlig et for å si det sånn:) hehe...

huff, jeg er så usikker.. For det er liksom det at han kanskje kan havne i bhg eller skole med mange andre tobiaser, vil liksom ikke det! Men har som sagt ingenting imot navnet. Det beste sambo har foreslått for å si det slik.

Annonse

118 plass på landsbasis ja, da er både voksne og barn tatt med i beregningen. Det er på 10 plass blandt barn født i 2006, og har vært inne på topp 10 de siste fire årene. Men som du ser er det ikke mye brukt i Norland fylke nå. Liker dere navnet - gå for det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...