Gå til innhold

hvor mye koster ei tempurseng?og er den verdt det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har tempurseng, og den er absolutt verdt hver en krone den koster.

Nå kjøpte vi vår på salg, og vi droppet regulerbaresengebunner (det trenger vi sikkert når vi blir gamle) - Så vi betalte rundt 20 lapper for den.

Men akk o ve det var deilig når jeg var gravid, og det er deilig nå!

De er dyre , men absolutt verdt det.

men du kan gjøre som oss. Har du en relativt god madrass fra før kan dere kjøpe en tempur overmadrass.

Det er vi kjeeeempe fornøyd med.

vi har dobbeltseng m kontinental madrass og kontinental overmadrass fra tempur.

Vi har tempurmadrass og kunne aldri tenke meg å gå tilbake til vanlig seng igjen. Dette er rådene vi fikk av ham som solgte oss senga:

I en tempurseng er det 10 cm tempurmateriale. Under tempurmaterialet er det kaldskum (skumgummi). En hel tempurseng er dyrt!

En tempurovermadrass har 10 cm tempurmateriale. Kjøp en skumgummimadrass og legg under selv og du får det hele til en langt billigere penge. Iallefall om du allerede har en seng du kan legge madrassene i.

Vi valgte det siste alternativet. Tempur er litt klamt, men det er så godt å ligge på atte. Jeg hadde ikke kommet meg gjennom siste svangerskap hadde det ikke vært for den gode madrassen.

Annonse

Elsker vår seng, verdt pengene og mere til. Vi kjøpte hele senga, med puter (anbefales virkelig de også), 180 cm bredde for 28 000;-

Fordelen med å ikke bare kjøpe tempur overmadrass er at tempur er veldig temperaturømfintlig, og en slik overmadrass blir veldig hard i kulda ( går fort over, så det gjør egentlig ikkenoe), mens overmadrassen til vår tempurseng er en blanding, slik at den er mykere, altså forskjellig typer overmadrasser avhengig om hva du skal ha under.

Har selv ryggskade, nakke problemer (hatt prolaps) og bekkenløsningsplager- og denne sengen har gitt meg et mye bedre liv, rett og slett.

Husker ikke hva vi betalte for vår, men har ikke angret et sekund... Vi kjøpte bevegelige sengebunner og madrass i et annet billigere merke og bare overmadrassen i tempur, har 180 seng og det er veldig greit når alle tre ungene kommer oppi for en kosestund søndag morgen :-)

Vi betalte nærmere 30 000, mener jeg. 180 bredde. Den er verdt hver eneste krone, kan nesten ikke skryte nok av den. Har ikke hatt et eneste migreneanfall etter at vi kjøpte de madrassene!!!!!! Hipp hurra for Tempur!!

Vi sov med tempur overmadrasser i ca en mnd men vi var ikke imopnert. Ville ikke kjøpt det, men så har vi ikke noen ryggproblemer ol.

Jeg ser jo at de fleste liker madrassene, så du blir sikkert fornøyd ;-). Men test de først!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...