Gå til innhold

vicky1984 2.mann 30.mai 08 :)


*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Bare lurte på hvordan blødningene dine har vært jeg? Som mensen omtrent? Jakter på alt håp her, selv om det kanskje ikke er så lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei vennen ;)

mine blødninger har vært litt av og på... igår kveld og natt var det ingenting, men frem til nå er det som vanlig mens igjen... mens murringer og korsryggen som jeg skrev i den andre tråden...

har ikke fått pos test selv så lever bare i håpet på det gyn sa igår :)

 

tanta er virkelig merkelig men kanskje ikke så rart... men jeg avventer å hører hva som skjed 3okt.. frem til det får jeg bare vente... kan du ikke ta deg en tur til legen da vennen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen:)

 

Da har jeg den positive testen og du beviset på ul. Skulle blitt slått sammen det;) Anbefaler deg å teste med CB dig hvis du ikke har gjort det allerede. Billigtesten jeg tok ble kjempesvak, mens på CB´n sto det klart og tydelig "gravid".

 

Ringte legen i dag og de sa at jeg bare måtte se det an. Enten roet blødningen seg og jeg beholdt, eller så mistet jeg. Men bestiller meg time på mandag uansett.

 

Lovende å høre at du har hatt som vanlig mens. Er rimelig sikker på at du er gravid siden han så det på ul:) Og da er det jo håp for meg og. Håper vi begge får en frisk liten baby hver i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja vi skulle fått slått de sammen :)

 

har ikke cb dig, men qr vanlig...

den funket ikke idag engang.. dumme test...

 

vi satser på at blødningen din roer seg og at vi klarer dette begge to...

 

ja sikkert derfor gyn ble litt overrasket også siden jeg sa jeg var på dag 3 i syklusen...

er kjempe spent på hva neste ul sier... synd det er så lenge til...

men men...

uansett er vi fulle av hormoner om vi mister nå og da er sjansene for å bli gravide fort igjen :)

 

sitter med evig vondt i høyre side nederst i ryggen.. skikkelig slitsomt... hehe..

 

vi må prøve å tenke positivt bare vennen.. så skal vi se at det ordner seg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme test!:( Prøv en CB dig, har fått veldig tiltro til den;)

 

Vi satser på at vi klarer det begge to ja. At du har vondt i høyre side nederst i ryggen er jo et godt tegn da, selv om det sikkert er plagsomt, hehe. Jeg har dundrende hodepine og har hatt det de siste dagene, så det et mitt symptom;)

 

Vi får prøve å tenke positivt ja. Håper det ordner seg for oss begge vennen:) Det har vi fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja er slitsomt, men nyter det.. hehe...

 

vi får holde hverandre oppdatert også satser vi på at dette går bra.. :)

får ja, det har vi virkelig fortjent...

vet du om jeg får byttet testen på apoteket siden den ikke funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vi gjøre:) Slitomt å gå sånn og ikke vite om man får beholde eller ikke:(

 

Så vidt jeg har hørt så skal du få byttet testen ja. Men vet ikke om du får gjort det på apoteket, eller om du må sende den til qr. Du kan jo prøve å få byttet den på apoteket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...