Gå til innhold

Noen som blødde når dere egentlig skulle ha mensen? Testet positivt i sta, blør nå...


*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Testet positivt i dag, 4+0, og gledet meg SÅÅÅ til å flytte inn til dere. Men noen timer etter begynte jeg å blø, som mensen omtrent. Har noen av dere opplevd det, og at det gikk bra? Har så lyst til å beholde den bittelille spira mi! Har ingen smerter, ikke menssmerter en gang..

 

Vet det ikke er så populært med sånne innlegg, men vil så gjerne vite om det kan være et ørlite håp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sån med nr. 1

Fikk mensen (trodde jeg) men det avtok samme dag. Fødte en frisk liten jente 9 måneder senere. Eller det blir kanskje 8 måneder senere =)

 

Lykke til, det ER faktisk håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå tusen takk for oppmuntrende svar!:) Håper jeg er like heldig! Da ser jeg det an de neste dagene og gir ikke opp håpet helt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekker opp hånda her også jeg :) jeg prøver å tenke positivt jeg selv om jeg har mens murringer og vondt o korsryggen håper jeg fortsatt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skrev til deg på en annen tråd og jeg;) Hvor langt er du på vei? De så jo den lille spira di på ul, så du har all grunn til å håpe:) Håper jeg kan flytte inn her i løpet av helgen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei veninne som hadde helt vanlig mens, men var gravid.

Det er også mlig at du er/var gravid med tvillinger og har mistet den ene.

 

Lykke til, håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vanlig mens med nr 1 og har blødd en del de første 10 ukene med nr 3. En del blødning er normalt, og håper for din del at du forblir gravid!!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!:) Håper jeg er like heldig som deg og at jeg kan flytte inn hit i løpet av helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg leser, snuppa?

Testa du positivt??

 

Åhhh, så GLAD jeg er nå! Detta har jeg venta på altså!

Gratulerer SÅÅ mye!!

 

Håper spira klorer seg fast!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk *tybber*!:)

 

Testa positivt med CB dig i dag tidlig:) Bare veldig irriterende at jeg skulle begynne å blø rett etterpå. Hvis det ikke går bra, så vet jeg ihvertfall at vi kan få barn. Håper den klorer seg fast jeg og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du testa positvt så tror jeg at detta går bra jeg!

Evig optimist jah! =P

 

Du må komme med oppdateringer etterhvert da!!

Til tirsdag flytter jeg over til 2. trimester da, men skal se etter oppdateringer fra deg jeg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...