Gå til innhold

Hvordan er deres 2-3 år gamle gutter på håret? (frisyre)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri klippet Tobias - kun stusset luggen hans litt. Han har lyst hår med endel fall/krøller. Ikke krøller over hele hodet (annet enn når det er vått), men krøller i nakken. Ligger noen bilder på profilen min (de siste) hvis dere vil se....og si om dere syns det ser ok ut, eller bør vi klippe han? Er så usikker, men syns jo han er så søt med krøllene sine da;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippet min eldste første gang til 17.mai i år. Da var han 2,5 =)

Han har tykt, glatt hår, det er litt lengde på oppå, og kortere i nakken og ved ørene. Er et lite bilde på profilen, men ikke så lett å se kanskje..

Skrevet

Å herremin, Rutletutt, såååå søt da!! Herlige krøller, må ikke klippe dem enda nei! :o)

Skrevet

Hvis du klikker på mine bilder skal det være noen flere der:o) Har han stritt hår, gutten din?

Skrevet

Nei, vil egentlig ikke det....men er usikker på om det er for langt (det går ned på skuldrene hans når han bader, he he)....svigerfar mente det var på tide å klippe han...men skal vel kanskje ikke høre på gamle menn;o))))

Skrevet

Og ser jo på de andre guttene i bhg på hans alder at det ingen av dem som har så langt (mye) hår...stort sett er de helt kortklippet.

Skrevet

Så skjønn han er med krøllene. Må da for all del ikke klippe de bort!

Småtten har hatt kort hår, men nå har jeg spart opp litt for å se om han får krøller. Ingen krøller, men det har resultert i skikkelig hockeysveis. Blir nok frem med barbermaskina igjen ja.

Skrevet

He, he - er det ikke blitt in igjen med sånn hockey-sveis nå da? Syns jeg har sett endel smågutter med det i det siste, jeg...eller kanskje de prøvde på det samme som deg, NessaS;o)

Skrevet

Hehe, jo det er vel kanskje det. Men gutten min kledde det hvertfall ikke. Er søtest med kort hår på ham.

Skrevet

Min gutt blir tre i desember og han har kanskje ett par cm hår, det er det håret har vokst siden han ble født.. Regner med at det er en stund til han blir klippet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...