Gå til innhold

sovemedesin.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget i dag at jeg er gravid, er i uke 10. har hatt noen menslignene greier så tanken falt meg ikke inn av jeg kunne være på vei, men det er jeg jo nå da. skjokket har begynt å legge seg litt nå og nå gleder jeg meg. men jeg har jo tatt sovemedesin så lenge som spiren har vært i meg. men nå må jeg jo slutte med det. å huff og huff. prøvde å ringe legen min men han er på seminar i dag og i morgen .

noen som har erfaringer med dette? kan medesinene ha skadet barnet? jeg bruker sovemedesin til behandlig av migrene. når jeg bruker sovemedesin i kombinasjon med av kiropraktor er jeg helt frisk.

så jeg har ikke tatt andre medesiner enn vitamintabletter og den ene sovemedesinen om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan være skadelig på fortret, jeg tipper at du får ekstra UL for å sjekke om alt er som det skal med barnet.

Dersom legen ikke sier noe om det ville jeg ha krevd det, det er stor sjangs for at alt går bra, men for å være på den sikkre siden ville jeg tatt UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All medisin er jo ikke skadelig. Les pakningsvedlegget eller sjekk felleskatalogen og se hva som står der. Kanskje uroer du deg unødig? Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på www.felleskatalogen.no og skriv inn medikamentnavnet ditt der. så kommer det opp informasjon om det er skadelig for fosteret der. står det samme som i pakningsvedlegget om du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...