Gå til innhold

Enjo produkter, noen som har kjenskap til disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har erfaring med Enjo vaskeproduktene?

Tanten min har begynt å selge disse.

Jeg var vertinne for henne i går, og føler jeg fikk meg noen a-ha opplevelser i løpet av kvelden, og ting ble jo rent, selv om det bare blir brukt kaldt vann.

Det jeg lurer på er om noen her har brukt disse, og om dere er fornøyde.

Er litt redd for å kjøpe produktene og finne ut at de ikke holder så lenge, eller at jeg har blitt lurt.

De koster jo ganske mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skal vi se.

Jeg har ikke mer enn 2 produkter, og de bruker jeg. De er helt greie, om det er så revolusjonerende som de skal ha det til, vet ikke.

Men hadde du party, får du vel moppestativet, det er greit!!! Kjøp en mopp, så prøver du og ser!!!! Kjøp den som du bruker til å vaske over gulvet med, ikke den tørre, så ser du.

Skrevet

Ja, jeg har det meste man kan ha fra Enjo. Ikke det aller nyeste, men ellers alt.

Er kjempefornøy, brukt kun de produktene i snart tre år. Og alt funker enda. Er strålende fornøyd.

Skrevet

takk:)

Flere med erfaringer?

Skrevet

Ja jeg har en god del av disse klutene og er kjempefornøyd! Eneste at jeg har gulvmoppesystemet og jeg har glemt litt hvordan de skulle brukes. Viktig å tenke miljø og allergi når man vasker, liker ikke å bruke for mye såpe ved rengjøring av hus, så disse klutene synes jeg er topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...