Dobbel Latte Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Vi pusser opp et gammelt hus og badet står for tur. Klarer ikke å bestemme oss for om vi skal ha et (ganske enkelt)massasjekar/boblebad eller heller gå for et stilig design-badekar uten bobler. Prisen blir omtrent den samme, har vi funnet ut. Ikke råd til de mest fancy massasjekarene, så det blir evt et ganske enkelt massasjekar. Synes det er penere med kar uten alt "stæsjet", men så er det jo deilig med massasjen, da. Hva ville du gjort?
Dobbel Latte Skrevet 21. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2007 Uuups, (samme som hus og hage), mener jeg :-)
Bratsj Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Synes boblekar er litt harry jeg da, så i et gammelt hus ville jeg definitivt gått for et gammeldags høyt kar med løveføtter :-) DET ønsker jeg meg iallefall.
suseduse Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 tror jeg ville gått for boblebad, er så deilig å ligge oppi der! men er mere jobb hygienisk sett med boblebad enn vanlig, og tar jo litt mere strøm, så i lengden blir det dyrere men boblebad!
Dobbel Latte Skrevet 21. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2007 ja, løveføtter er definitivt stilig :-) Synes også boblekar er litt harry, men har lurt litt på om det bare er jeg som synes det og om jeg er dum og rar hvis jeg velger det bort.
peonererfine Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Ville gått for vanlig, stilig badekar! Spørs jo hvor glad du er i å ta boblebad/hvor ofte, men i den travle hverdagen kan det holde lenge med et langt godt bad med litt...lavendelolje oppi, f.eks. :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 ja, sånn høyt kar med føtter på. det er stilig det. bobler er godt, men de er så stygge å se på. Hehe.
Dobbel Latte Skrevet 21. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2007 Blir så glad når jeg får svar! Må nemlig bestemme oss og bestille i dag, hjelpe meg! Skal ta med lille nurk og raide rørleggerforretninger og byggevarekjeder nå.
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 vi har gått til anskaffelse av massasjekar, og har absolutt ikke angret! men vårt er et slikt "vanlig" badekar. Altså et avlagt kar, ikke slikt stort of "fancy" hjørnekar med masse dupeditter. Vi kjøpte et westerbergs kar. Avlangt, men litt lengre og dypere enn standardkar slik at gubben skal få "knærne under vann" som han selv sier!
*Rutletutt* Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Ville gått for et stilig vanlig badekar - det skal vi gjøre når vi bygger. Syns ikke vanlige boblekar ser så særlig ut...og så er de uhygienisk også visstnok. Et vennepar av oss har boblekar og de bruker det så godt som aldri fordi det må rengjøres så nøye etterpå og det er visst bare stress...
Dobbel Latte Skrevet 21. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2007 Westerbergs har vi sett på, også, både med og uten bobler. Kjempefine! Vet du om det karet dere har selges på Kvik? Isåfall er det det vi vurderer, men vi har ikke helt skjønt om det er med frontpanel eller om det er til innbygning? Vi vil helst ha med front
Mrs. Bouquet Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Spørs hvordan dere bruker badekaret. Jeg bader mer enn jeg dusjer, så å holde et massasjekar rent hadde nok blitt for mye arbeid med tanke på barbering osv. Vi har heller kjøpt oss et utendørs massasjebad så får vi boblet oss der.
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 vårt heter Dual ett-eller-annet......husker ikke helt. Vårt kan bygges inn, men vi har med frontpanel! Tror de fleste karene deres kan både bygges inn eller fås med front.
MissAntrop Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Et vanlig, stilig et! Som mange andre sier her så synes jeg også boblebad er litt harry. Dessuten er det slit med rengjøring og det tar masse strøm når man skal bruke det. Kjenner flere som sier at de har slutta helt å bruke det pga strømbruken.
Dobbel Latte Skrevet 21. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2007 Kamomille: Da tror jeg vi har sett på samme karet. Veldig fint! Men blir litt dyrere enn de vanlige karene fra Westerbergs. Vi får vurdere hvor mye vi skal koste på oss, pengene flyr fort når man pusser opp et helt hus! Og de "vanlige" karene fra Westerbergs er jo også litt utenom det vanlige :-)
Kamomille Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 sjekk prisene hos flere rørleggere! Vi sparte ca 7000 kr ved å bestille det hos en lokal rørlegger i forhold til hos en av de store baderomskjedene......
Sunniva- og Majamamma Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 Enig i at boblebad er harry!!! Synes det til Kvik er knallfint, ligner jo veldig på Westerbergs. Tror det er ment å stå selvstendig - uten innbygging. Det skal vi ha, i hvert fall. Megaflis har også et kjempefint et, som man også kan få i svart (!). Ligner litt på Kvik sitt, men litt billigere. Tror Megaflis sitt koster ca. 10.000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå