Gå til innhold

Hvordan er formen nå da jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har vært skikkelig plaga med en stikkende/sviende smerte som sprer seg fra sidene og inn mot navlen hver gang jeg reiser meg eller går de siste tre dagene..de blir av og til fulgt av sterke kynnere(rier?) som gjør at det er så vondt at jeg må konsentrere meg om å puste.. babyen er kjempeaktiv og urinen var helt fin ved sjekk på tirsdag.. så jeg tror ikke det skal være noe galt heller! ble satt i gang en uke over tiden ved forrige graviditet og da hadde jeg ingen tegn på at noe skulle skje før det.. er det noen som kjenner dette igjen? normalt? kjenner nesten ingenting når jeg ligger rolig..da er det som om det gir seg helt..magen føles bare litt øm på en måte..i går kveld/natt var det så ille at jeg kasta opp, vurderte å ringe føden, men så bestemte jeg meg for å vente litt til og da sovna jeg og sov helt til vekkerklokka ringte.. mannen min derimot hadde knapt fått sove i det hele tatt!!hehe.. stakkar..;)

føler meg helt fin ellers og nå er smertene svakere igjen, men kommer hver gang jeg reiser meg/ går.. er dette tegn på at fødselen kan være nært forestående? har termin 4. oktober..

Joja, skal ikke klage.... Litt bekkenplager, men det går bra!

Litt travelt at alle maser om hvordan jeg har det (til og med de jeg egentlig ikke kjenner så godt. Lett det blir slik når en bor i en bygd med 1000 innbyggere), og at de ikke hadde orket å jobbe i uke 35. Men litt plager må en tåle når en er gravid. Jeg skal ikke klage, når jeg leser om hvor plaget mange er!

Stå på jenter.

Veldig god form.. nesten litt for god.. skulle ønske jeg hadde noen modningssmerter eller tegn på at vi skal få møte den lille gutten snart, men jeg føler meg som jeg gjorde for 2 mnd siden.. 18 dager til termin i dag..

vel, er litt trøtt, og sover lenge om morgenen, men ellers lite..

skal ikke klage da!!! :) :)

Termin om 14 dager og har mye plager med trykking i underlivet.Det er vondt når jeg går, men aller verst om natta når jeg skal snu meg. Det kjennes ut som jeg er veldig hoven rett og slett. I tillegg kommer kynnerne som er vonde hver gang jeg skal snu meg i senga.. Korsryggen låser seg når jeg har sittet eller ligget og selvfølgelig når jeg går...så det er ikke spesielt festlig her for tiden :-/ ... Ellers har jeg fått karpal tunnel syndrom i høyre hånd....plagesomt og smertefullt for jeg blir hindret i å bruker tommelleddet fullt ut, det kjennes ut som senebetennelse. Teit å være gravid å ha vondt i tommelleddet av den grunn! halsbrannen har heldigvis gitt seg noe de siste dagene(nettene), sikkert fordi hodet til babyen ligger godt nedi bekkenet nå. Ellers er det ikke mye å sette fingeren på...har egentlig vært heldig gjennom hele svangerskapet, men nå er jeg virkelig klar for å møte jenta mi og å få kroppen min tilbake!! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...