Gå til innhold

Noen flere som venter nr. 3 og har små barn fra før...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter nummer tre, men gutta våre er 4 og 7 så de er jo ikke akkurat bittesmå lengre. Men det blir alikevel en baby som må være med på skolestart, idrettskole, motocross (hjelpes meg) osv. Tror det også blir en utfordring...

Heisann!

Har gutt på 3 og jente på 6 fra før og fant i dag ut at nummer tre er på veg. Er kjempeglad!

Hadde MA i slutten av juli, og tror nok jeg vil gå for en tidlig ultralyd denne gangen for å forsikre meg om at alt står bra til med den lille.

Ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 31.mai, noen andre som har samme dato?

Annonse

Heisann!!!

Jeg har en nydelig jente på snart 7 år og en super gutt på 3. Passer fint med en gutt eller jente i mai da:)

Har ikke tenkt å fortelle det før juletider. Jenta vår ønsker seg veldig en baby i hus, så det blir nok verdens fineste julegave!!!!

Har termin en dag etter gutten vår, nemlig 21 mai. Hmmm, ikke rare planleggingen det nei!

Lykke til alle jenter!!

Jeg venter et nøye planlagt barn nr. 3 og har en gutt på 5 og ei jente på 3 fra før. Regner med at det blir full fart til våren (full fart nå også for så vidt...), men det gleder vi oss bare til ;o)

Annonse

Hei!

Termin 30 mai med nr 3.

Har fra før to på 2 1/2 og 1 år.

Blir nok hektisk ja! Men vi har håpet det skulle bli sånn. Men trur faktisk det blir lettere med tredje mann, for da er eldste mann så stor at han aktiviserer den mellomste også! Jeg håper iallfall det. Dessuten håper vi de får stor glede av hverandre - og ikke minst har vi håp om at det skal bli litt enklere å finne på aktiviteter som gleder alle 3 enn om det blir lenger i mellom.

Jeg trur alle variasjoner av alder mellom barna har sine utfordringer og gleder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...