*Maggi* Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Er det noen som vet om et sted i Oslo-området som leier ut babyvekter? Min lille gutt (4 mndr) spiser ganske bra av flaske, men jeg har en mistanke om at han får i seg mye mindre når han spiser av puppen. Ser også at mengden har blitt mindre når jeg pumper ift. tidligere. Har prøvd å gi mest pupp/minst mulig flaske i det siste, men da har han flatet ut på vektkurven og melkemengden har gått ned. Trenger derfor å leie en vekt, slik at jeg kan veie ham inn og ut av måltidene over et par dager. Noen som vet? Jeg har sjekket Babyshop, og de har ikke....
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Helsestasjonen der du bor? Her hos meg har de i hvertfall en vekt de kan låne ut når d er mistanke om for lite inntak pr måltid/dårlig vektoppgang. Men så ska du huske at det er vanlig at vekta varierer hvor mye den øker. Kurven kan godt svinge litt uten at d er farlig. Hvordan er humøret hans? Er han blid og tilfreds? Har han våte bleier flere ganger om dagen? Slike ting sier også mye om tilstanden. Hvis du syns han tar lite pr måltid, kan du amme oftere Ta et par økedager hvor du ammer oftere enn han egentlig ber om mat, det går ganske fort å få fart på produksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå