Gå til innhold

Hurra for Fredag dere! :o)

Anbefalte innlegg

I dag har jeg FRI og skal på shopping i Charlottenberg :o)

Endelig helg igjen og tallet på BIM viser nå 50 dager igjen til termin.

Lørdag blir det bursdag for lillesøster og Søndag blir det tur rundt Semsvann med kjærsten og venner!

HURRA!!!!

Noen andre glade mennesker tidlig på kvisten, og som har noe hyggelig fore i helgen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10436213-hurra-for-fredag-dere-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :) Ganske så glad så tidlig jeg. Ble 100% sykemeldt denne uka,så nå skal jeg nyte hver dag av de siste 51 dagene som er igjen! I dag skal jeg først en tur til gr.løkka på cafe,og når samboeren er ferdig på jobb drar vi til fjells på hytta :o) Så dette blir en koslig helg med mye peis kos :)

GOD HELG ALLE SAMMEN :o)

Jeg skal snart hoppe i bilen og kjøre til Haukeland på ekstra UL... Litt skummelt, men tror nok at alt egentlig er bra. Så nå sitter jeg og putter i meg siste frokostbiten.

Senere i dag skal jeg hjem til mamma og pappa på middag. Det blir koslig :-)

Og i kveld skal jeg på jobb i noen timer... Snart permisjon nå, bare 42 dager igjen :-D

Ja det er så bra at fredagen dukker opp hver uke!!!hurra:o)

jeg skal møte en venninne på cafe før jeg har møte med avd.leder på HiO.Studentpolitikken fortsetter uansett størrelse på magen...

I morgen kommer foreldrene mine med hund og lillebror med samboer og hund på besøk og vi skal feire bursdagen min-hurra for meg som har begynt å telle baklengs på alderen hehe..og det blir KAKE!!

Men bursdagen min er egentlig på søndag og da har jeg avtalt med samboer at vi skal ut å spise, det blir koselig.

Ha en strålende helg alle mammaer:o)

Syns jeg har hatt fredag hver dag i flere måneder nå :-)

Sånn går det når man er sykemeldt. Jippi bare 51 dager igjen nå -husker jeg syns det var stas med 100 igjen og jammen er ikke det tallet snart halvvert.

Skal snart inn på sykehuset på den 2. av mine 2 ukentlige kontroller -litt spent siden jeg har fått tildelt ny lege etter at jeg klaget på den forrige.

Så er jeg spent på hva blodtrykket ligger på denne gang (alttid litt nervepirrende -blir jeg lagt inn eller kommer jeg hjem ?)

God helg folkens :-))

Annonse

Hei og God Fredag til dere alle sammen!!!

Dagen i dag består av to bursdager, til min søster og en venninne.. så med andre ord det blir MASSE kaker i dag, herlig!

I morgen blir det tur i skogen?! prøver å trumfe gjennom en tur oppe ved nøklevann i Oslo.

Søndag er det familie middag!

Ha en super helg alle sammen! kos dere masse ;*)

I mitt vanlige liv så ville jeg enten dratt til fjells eller ihvertfall planlagt masse trening og aktivitet i helga... :-)

Men nå er planen å ligge mest mulig på sofaen, slappe av, spise masse, og så slappe litt mer av, kanskje lese litt hvis jeg gidder, se på Bonanza og sånn og lade opp til neste uke. Sitter og venter på mannen som har vært borte hele uka, faktisk tredje uke på rad, merker at jeg blir sliten av å være alene-mamma, selv om min lille gutt er kjempeflink å hjelpe til. Fikk kjeft av fysiterapeuten i dag fordi jeg har jobbet og styrt for mye, men nå er det bare noen små uker igjen, så jeg skal nok holde ut. Men først altså, hviiiile hele helgen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...