go*mamma*n Skrevet 20. september 2007 #1 Del Skrevet 20. september 2007 hei! hvordan går det? Vet jeg har sendt deg en melding her inne, men jeg får ikke sett inboksen min pga error... ser på et innlegg her at du skal ta crinone og blodfortynnende i neste sv sk. Det er samme behandling som jeg tar nå, er 6 uker på vei....tar hcg to ganger i uke og den stiger fint foreløpig(bank i bordet) får nytt svar i morgen, er så nervøs.... håper å høre fra deg, vi har utrolig lik historie altså... håper alt er bra med deg.... klemmer fra go*mamma*n Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10435873-mia82%C3%B8nsker-nr-2/
Gjest Skrevet 22. september 2007 #2 Del Skrevet 22. september 2007 Hei! Så tilfeldigvis innlegget nå- er mest på forum for Habituell abort. Så flott at du er gravid igjen!!!! Gratulerer!!:-) Vi mistet for 2 uker siden for 3. gang på rad da.... Men denne gangen var det SA og jeg var bare 5 uker på vei, så litt lettere å takle, men kjenner virkelig at jeg begynner å slite med dette nå!! Har vært skikkelig deppa. Har vært i kontakt med Fertilitetsklinikken, så skal vel dit neste måned tror jeg. Har litt med syklus å gjøre... Ser frem til det.. Ønsket om én til er så stort nå, så jeg tenker nesten ikke på annet!! Forferdelig slitsomt! Alle prøver som er tatt av oss er fine, kromosomgreier og alt. Jeg har tro på Crinone og Albyl-E. Men denne gangen tror jeg at jeg mistet fordi det gikk galt i befruktningsøyeblikket som det heter. MA'ene tror jeg har hatt helt annen årsak.... "Besøk" meg gjerne på Habituell abort. Håper å høre fra deg videre. Krysser fingrene for at gutten din blir storebror i mai da:-) Det gjør han nok!:-) Lykke til. Skrives! Nå må jeg se Skal vi danse... he he;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10435873-mia82%C3%B8nsker-nr-2/#findComment-10449177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå