Gå til innhold

Andre med barn med klumpfot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla vår har gips på begge bein, og har snart hatt det i snart fem uker(fikk den da hun var fem dager). Så skal vi snart til spesialist og få vurdert videre behandling... Ser ut som at det er en snill versjon heldigvis:)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har en sønn på 9 mnd med høyresidig klumpfot. Han har vært gjennom både gipsing og akillesen operasjon. Og nå bruker han skinne og tøyes 2-3 ganger daglig. Han hadde en nok så sterk versjon av klumpfot, men foten er helt fint nå.

Har vært her inne mange ganger og sett etter noen med barn med klumpfot. Du er den første jeg ser. :) Hvor er dere fra? Vi bor i Oslo og C. behandles på Ullevål sykehus. Vi er veldig fornøyde med dem.

Skrevet

jeg jobber i barnehage og har hatt en gutt med klumpfot på begge bena. Han ble operert tidlig og gjennom barnehagetiden fikk han behandlig av fysioterapaut og av oss i personalet. i dag er han skolegutt og ingen kan se at bena har vært anderledes.

Skrevet

Hei

Jeg har en sønn, nå 6 år med klumpfot. Vi har hatt gips, akillesoperasjon og skinner (både en over kneet, og såkalt sko-skinne). Det har vært mye jobb med tøying og oppfølging. Han var veldig fin fra 4-6 år, men nå har vi fått en forverringsperiode igjen og må følge opp med nye tøyinger, lære han å tøye selv etc. Så det blir nok en del jobb så lenge han vokser.

Men målet og drømmen er at han blir bra til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...