Gå til innhold

Hvem kan skrive ut resept på pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare gynekologer og spesialister, eller kan fastlegen ordne dette også? Jeg fikk hjelp av gynekolog forrige gang, men det er jo så sinnsykt vrient å få time uten å vente evigheter!! Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at det bare er gynekologer som kan skrive dette ut. Det er de som gjør undersøkelse med vaginal ul, og de som følger deg opp. Tror ikke fastleger har lov til og skrive det ut.

Skrevet

Fastlegen min skrev ut resepten til meg... Et halvt år etter at jeg hadde vært på gyn.undersøkelse...

Skrevet

Fastlegen min visste ikke hva det var engang, og da jeg skulle ta blodprøver for habituell abort sa sekretæren som skulle ta prøvene "Hva ærre det står her a, habituell abort? Herregud, det hørtes ille ut du!" og jeg måtte forklare at det faktisk var en diagnose etter å ha mistet tre ganger (selvom jeg bare har mistet to)... Så det er ikke bare bare tydligvis...

Jeg fikk resept på pergo av gynekolog. Grunnen til at hun skrev ut resepten var at syklusene mine hadde blitt lengre og lengre... Plutselig ordnet det seg da, så jeg har ikke tatt pergo ennå, men godt å ha resepten i tilfelle det skulle skli ut igjen...

Skrevet

Takk! Skal til legen i morgen... Jeg erfarte at gynokologen min visste fint lite om Pergo! Det var jeg selv som hadde lest om det et sted, og etter en del blodprøver mm, som ikke viste noen uregelmessigheter i og for seg, insisterte jeg på en kur. Det ble til tre - og en baby. Nå har gynekologen pensjonert seg.... og jeg er redd jeg må gjennom hele smørja en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...