Gå til innhold

ang å få tilbake penger..

Anbefalte innlegg

kan noen hjelpe meg litt?

har jeg forstått det riktig når man skal få igjen penger når man har passert 15000 i medisiner??

må det overstige 15 000 på ett halv år?

pg hvem sender jeg evt kvitteringer til?

takker for hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10435297-ang-%C3%A5-f%C3%A5-tilbake-penger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Det stemmer at det er en egenandel på 15.000.- Alt over dette får du tilbake.Hva jeg vet så må det ikke overstige 15.000,- på et halvår.Vi gjorde vårt første forsøk for 2 år siden og er i gang med vårt andre nå.Tok vare på mine kvitteringer helt til nå.Men nå gikk vi langt over 15.000,- så leverte alt på trygdekontore (nav) de sender det videre.er ca 1 mån siden jeg sendte inn,ringte de,de sa det var litt behandlingstid.så venter bare på penger hehe.håper du ble litt klokere lykke til klems

Hei

Du er ikke alene om ikke skjønne disse nav-greiene. Vi var på nav idag med alle mulige kvitteringer og leverte alt inn.

Skulle ønske sykehuset og nav kunne ordne dette mellom seg. Så kunne vi bare betale egenandeler rett til sykehuset.

Byråkrati!!!

hvor langt tilbake var dine kvitteringer da,annelibe??

nei,det er ikke allid like greit å forstå seg på.

bra det er noen opplyste jenter her inne som kan hjelpe en forvirra jente..

tusen takk for svar begge to

Vet du hva, jeg leverte inn alle kvitteringer helt fra januar i forbindelse med utredninger, laparaskopi, og to AIH behandlinger fra våres. Pluss en avsluttet ivf nå. Så får vi se hva og hvordan de regner ut det hele :-)

Damen bak disken virket så uintressert at jeg orket ikke å spørre noen ting som helst, de får se gjennom alle utlegg / kvitteringer selv.

Lykke til :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...