Gå til innhold

Hva tror dere jenter?

Anbefalte innlegg

Klarer jeg å gå ned 5 kilo på en uke?????

Mangler motivasjon for å komme skikkelig i gang. Spiser FEIL mat.. uregelmessig og SNOP på kveldene. Gjør vel egentlig ALT feil.

Tror dere jeg klarer det??? Hjelpe meg litt med motivasjonen her da jenter.... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10435112-hva-tror-dere-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

5 kilo på en uke er kanskje litt vel mye, men at du klarer å gå ned er jeg ikke i tvil om. Dersom man har bestemt seg så er alt mulig!!!

Jeg gjør akkurat likt som deg om dagen, men unner meg dette nå før uttak og innsett for etter det blir det skjerpings :-)

Lykke til!

Hvorfor skal du gå ned 5 kilo på en uke? Er det en lege som har sagt du bør det? Høres ihvertfall ikke veldig lurt ut! Men klart du kan gå ned 5 kilo på sikt! La mannen handle de neste ukene, gi strikt beskjed om null godteri i handlekurven og kast alt som kan ligge i skapet! Kjøp inn masse god frukt og lag en deilig fruktsalat til kvelds :) Og så 40 min rask gange hver ettermiddag! Gjorde dette en måned og gikk ned ca 5 kilo :) De sier 1 kg i uka er sunn slanking :) Lykke til :)

:) er nok mye mer fornuftig måten du har gjort det på.. men jeg er ikke like fornuftig bestandig :)

Men, med farten jeg har hatt på å komme ned i vekt til nå... så skal det nok vannskelig gjøres å klare fem på en uke ja.

Ingen leger osm har sagt jeg må ned fem kilo nei :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...