Gå til innhold

gravid og hormoner.

Anbefalte innlegg

jeg går rundt å er en liten tikkende bombe fortida. Idag måtte jeg innom en butikk, og hun dama i kassen foran meg spurte hvor mange mnd jeg hadde igjen. ble egentlig ganske forfjamsa der jeg stod. og ho dama la ut om hvordan magen min så ut og hvor store hennes barn var. jeg sa ingen ting til henne. så skulle jeg klage på en vare reklamasjon. sa alt i en høfling tone. men den butikkansatte hadde 1000 pigger ute, så eg ble bare sur og sikkert veldig usaklig.

Så når jeg forteller dette til samboer så sier han , jaja du går jo rundt og er en tikkende bombe fortida.

andre som har det slik????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10434584-gravid-og-hormoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, uff da! Joda, hormonene de raser de vettu, men jeg har nok fått mer av "grine-hormonene" enn "sinna-hormonene", men absolutt så tror jeg samboeren min er littegrann oppgitt til tider. For ikke å snakke om at jeg selv blir dritt lei av meg, hehe!

Det er utrolig slitsom og kjedelig å ha det sånn, men det går snart over, ikke lenge igjen nå! (Så blir det sikkert enda værre, hahaha)

Neida, men det ordner seg snart, så hold ut! Dama i butikken fortjente det sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...