Gå til innhold

Når skal vi ha treff i oktober?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg kan il vanleg ikkje på torsdagar, då har eg forelesning, men vi har haustferie (ja, det er HAUSTFERIE på universitetet!! Hurra!) dei to første vekene i oktober, så då kan eg alle dagar. Det kan hende eg tek meg ein tur til Sunnmøre viss meksikanaren skal på jobbtur til Sverige og Danmark, men det er ikkje bestemt enno...

Babymassasjen var ikkje SÅ bra, så eg kan forsake den for sommarbabytreff, babysongen var heller ikkje heilt som forventa (men lurer på å gå på ein annan babysong i staden)

Så eg er altså ganske fri og frank anna enn onsdag 3. oktober, då har eg barselgruppe.

Annonse

Annonse

Uff, ser ut til at jeg må droppe treffet i dag også. Einar har vært helt rabiat i natt. Jeg har tydeligvis ikke nok melk til ham, og jeg har også hatt mistanke om at han reagerer på kumelk, men tror det har avtatt de siste ukene. Han våknet i dag tidlig og ble ikke fornøyd med det puppen kunne tilby. Jeg fikk ikke tak i mme uten kumelk noen steder så tidlig på morgenen, så det endte opp med at jeg ga ham vanlig mme basert på kumelk. Det var litt som valget mellom pest eller kolera... Klarte bare ikke høre på gråten hans. Stakkars liten. Håper magen hans ikke reagerer på kumelka.... Det finner vi vel fort ut av. Uansett; vi har ikke sovet så mye i natt, så vi slapper av nå og tar kanskje en bytur senere i ettermiddag i stedet. Hygg dere på treff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...