Gå til innhold

hvor ofte natt-ammer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 5 mnd, som får pupp ca 2 ganger hver natt.. Synes liksom han snart skulle klare å sove lenger uten mat..

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva definerer du som natt? :o)

Mina legger seg foreløpig når jeg legger meg rundt kl 24. hun spiser når vi legger oss, en gang mellom 5 og 7 og neste gang mellom 8 og 10.

Hun er 6 uker forresten

Skrevet

Snuppa vår legger seg ca kl 22, og a kan hun sove til kl 5 eller helt til kl 6:30, det varierer noe, slik har det vært i 2-3 uker, hun er 8 uker nå.

Skrevet

Vi legger James i 20-tiden, da har han faatt ett bad og kveldspuppen.

For bare noen uker siden da han var ca. 5 mnd'er ville han ha mat igjen klokken 23, 01 og 05, og igjen i 08-09 tiden om morgenen.

Den siste uken har det bare vaert en gang i 04-05 tiden, men i natt sov han helt igjennom! HURRA!

Det skal da sies og at jeg er oppe ca. 7 ganger om natten aa gir han tutten.

Skrevet

Snuppa har de siste ukene lagt seg i 7-8 tida, sover da til i 5-6 tida før hun spiser, og sover videre 3-4 timer til :)

Veldig fornøyd med det.

Men som andre her, så hender d at jeg putter smokken inn x antall ganger i tillegg da :) Men d er greit d.

Skrevet

Lillemor legger seg rundt 22 og sover da ca 6-8 timer. Varierer litt. Hender hun slokner og tar kveld allerede kl 1930, men da må æ vekke henne når vi går opp å legger oss rundt 23. Kan jo ikke la ho ligge alene i stua mens vi sover på loftet! Syns det er deilig med liten sovebaby som sover natta gjennom. Pupp rundt 6 er greit, vi sover etterpå en stund. Til storebror kommer inn..

Min definisjon er soving hele natta når ho sover 7-8 timer... Prøver jo å styre det litt sånn at æ også har natt de timene. Lillemor er 8 uker nå.

Skrevet

min er 11mnd og får sikkert pupp 3 ganger om natten.

Skrevet

Min lille gutt på 10 mnd også. Og det blir ikke mer sjeldent med tida, om det går som med storesøster! Er nok litt smokk, også...en kjempesmokk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...