Gå til innhold

Klarer ikkje tenke på anna!!


Nibba FØDEKLAR :-)

Anbefalte innlegg

Er 4.+3, og er allereie så fullstendig oppslukt av graviditeten at det går alvorlig utover produktiviteten min iløpet av dagen. Føler er berre går og surrar rundt og tenker på dagar og veker, namn, tel på kalenderen når eg er 6,7,8 veker om og om igjen, kikkar på nettet i timevis om dagen på babysider, mammeklede osv. Greier rett og slett ikkje tenke på noko anna!!

Fleire som har det sånn? Eller er eg eit spesielt tilfelle? Har to frå før, så det er jo ikkje heilt nytt for meg, dette heller...

Sukk, tida går så veeeeeeldig saaaaakte....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi.. høres kjent ut! Men jeg har roa nerva litt på det området... klarer å konsentere meg mer om jobben nå enn tidligere! er 11 uker imrg! Men er jo ikke så rart at vi tenker og drømmer mye da!??;) Lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håpar det roar seg litt hos meg også etterkvart som vekene går. Jobbar for det meste heimanfrå, men det blir veeel mykje te-koking og trakking rundt... Blir lite fornuftig gjort... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er sånn. Nå er det bare to dager siden jeg tok testen da og den var super positiv. Jeg har tre gutter fra før hvor hcg nivået mitt alltid har vært så lavt at jeg må ha tatt blodprøve for å fastslå graviditet. Men denne her lyste så klart.

Jeg tenker ikke på noe annet nå,,, og syns mai virker som evighet til.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...