Gå til innhold

Ny her

Night 78 - keiser og prins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat 7 uker på vei. Spiren 3-4, tror jeg. Tør jeg glede meg ennå?!?

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ja det syns jeg du skal! =) Du er i gang, du er gravid!! Ikke dårlig bare det... Jo, det er tidlig ennå, og vi vet alle at de første 12 ukene kan være skumle, men for de aller, aller fleste går det jo bra.

Så; gratulerer - og lykke til!!

Skrevet

Takk skal du ha. Er veldig spent! Dette har vi ventet lenge på.

Skrevet

Nå har jeg vært på UL. Det lille hjertet slo! Er visst bare ca 5 uker og 3-4 mm. Blir vanskelig å holde dette hemmelig så lenge til... jeg har hatt noen blødninger før UL, så vi bare krysser fingrene for at det er over nå!

Skrevet

En uke til er gått. Spiren biter seg fast, og jeg har ikke hatt blødninger siden rett etter UL. Har tatt det litt roligere og gått turer istedenfor treningssenter. Krysser fingrene for at det var det som skulle til!!

• 3 uker senere...
Skrevet

I dag var jeg på UL. Er mellom 9+1 og 9+4 på vei. Det lille mirakelet var 2,5-2,6 cm langt. Var litt utydelige bilder siden det var litt tidlig med UL utenpå magen, men vi kunne likevel se den vesle vifte med armene, nesten som den prøvde å gjemme seg, sprelle med de små beina og se et hjerte som slår. Var en smule bekymret siden jeg igjen har hatt blødninger, men, åh, så lettet! Nå er det visstnok 95 % sjangse for at det går bra! Juhu! Tre uker til neste UL. Neste uke skal jeg til første svangerskapskontroll hos lege. Blir spennende det også. Har hatt noen uker med skikkelig dårlig form, men de to siste dagene har vært gode :0) Kanskje er det værste over nå?

Skrevet

Gratulerer så myye! Håper resten av svangerskapet går bra, ser jo ut til å gå rette veien. Jeg blir forferdelig misunnelig når jeg leser d du skriver, du er kjempeheldig :) Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk skal du ha!

Er veldig spent på hvordan dette går. Har hatt ei ny blødning, men den varte bare en dag, så jeg krysser fingrene. Skal til første kontroll hos jordmor om ca 3 uker. Men først skal jeg til en ny UL neste uke. Da er jeg ca 12+2 eller noe i den dur. Blir spennende å se hvordan babyen har vokst. Vi har fortalt om graviditeten til mine foreldre og svigerforeldre, søsken og et par venner. Venter til iallfall etter neste UL med å fortelle det til resten av slekta og vennene. Gleder oss sånn!

• 2 uker senere...
Skrevet

Var på UL her en dag. Var 13 veker på veg og alt såg bra ut på tross av blødninger hele uka før. Nå har jeg ikke blødd på en uke og håper jeg slipper det mer. Er så ubehagelig. Fikk med oss to flotte bilder av bebisen! Nå har vi fortalt det både på jobb og til litt venner. Veldig kjekt! Gleder oss!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Da har jeg vært hos jordmor også. Var ca 14,5 uker da jeg var der, og fikk høre hjertelyd. Så utrolig gøy. En ukes tid senere har jeg begynt å lure på om jeg kjenner liv! Nesten som om der er en liten fisk, eller fiskehale i magen min! Nå er jeg straks 16 uker på vei. Har så vidt begynt å få mage og :0)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Sä moro ä höre at alt har gätt greit med dere! :) Dere mä ha lykke til, og häper du fär en fin graviditet!

Skrevet

jeg er også tidli tidli...men jeg tillater meg å glede meg, med et lite forbehold alikevell

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er kjekt å glede seg!! Ultralyden gikk forresten kjempefint. Halvveis i svangerskapet nå. Blir spennende å se hva som vokser i magen min... Vi bestemte oss for å vente til bebisen kommer ut med å vite kjønnet :0)

• 4 uker senere...
Skrevet

Det går fortsatt bra med meg og den lille. Masse liv og romstering. Pappaen kjenner også liv hver dag. Utrolig gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...