Gå til innhold

Mange tegn - kan jeg være gravid?

Clemencia

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Jeg har ventet på menstruasjon siden den 10.9, som ikke har dukket opp enda. Så nå lurer jeg fælt på om jeg kan være gravid, eller om d bare er ønsketenking? Vet ikke hvor mye den ønsketenkingen kan påvirke kroppen i den forstand. Jeg har mange symptom, som f.eks. hodepine, mer utflod, stikking i livmor, ryggsmerter, halsbrann, småblødning da jeg skulle ha mensen, høyere temp., trang til sukker, kviser og kvalme, men har ikke kjent noe på blæra eller brystene. Om jeg er gravid, skal jeg være rundt 5 uker på vei. Kan d være muligheter for at jeg er gravid, selv om jeg ikke kjenner noe i brystene eller blæra, eller skal jeg bare gi opp? :-(

Takker for alle svar.

Fortsetter under...

hei hei.. du har jo endel symptomer men alle treng jo ikke være tegn på at man er gravid .. første æ merkte var at æ fikk skikkeli ømme pupper,rygg smerter, ont i livmmor og litt kvalm..

men syns seff at du skal ta en test :D:D

ønske alt lykke til me dæ og 2 blå strekkkkk..

ikke gir opp ^^

Annonse

Det kan godt hende at u er gravid ja:) ta en test, håp på det beste..u sier at u ikke kjenner noe i brystene eller i blæra, jeg kjennte ikke serlig mye i brystene før 6 uke ca og blæra pressa ikke noe serlig før uke 11, 12 så det er forskjellig fra person til person, mine symptomer er kankje ikke dine og omvendt:) med mange av dine symptomer kan være at u er gravid, la oss krysse fingrene for deg! lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...