Gå til innhold

20% jobb, hvor mange dager i uka blir det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 80% stilling, legen sykmeldte meg 60% skal alltså jobbe 20%. Jeg får det til en full dag i uka, men sjefen sier att det blir en dag ene uka å to dager neste, stemmer det virkelig?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er enig med deg, en av fem dager i uka er da vitterlig 20%...

Skrevet

20% er 1 dag i uka vel? Hvor mange timer om dagen jobber du da?

Skrevet

En dag i uka det, men det spørs jo litt hvor mange timer du jobber hver dag da...

Skrevet

det fungerer ikke slik. du er da sykemeldt 60% av din 80% stilling.

vanlig stilling er 37,5 timer i uka. du jobber 80, det er da 30 timer i uka. Dette er din stilling.

Du er sykemeldt 60% av dette igjen, det vil si at du er sykemeldt i 18 timer i uka, og du skal altså da jobbe 12 timer i uka. skjønner du da?

Skrevet

dette pga. har du 50% stilling, og blir halvt sykemeldt (50%), så er man ikke da fullt sykemeldt hvis du skjønner. du er da halvt sykemeldt av din stilling, uansett hvor stor stillingen din er.

Annonse

Skrevet

Jobber du full dag er det 1 dag som er riktig! Tror ikke sjefen din er så flink i matte hvis han ikke vet at 100/5 er 20!

Skrevet

Nja, du er sykemeldt 60% av 80 %. 37.5 (100 % arbeidsuke) Det blir 30 timer. Så 30 x 0.6 = 18 timer

30-18= 12.

12 timer i uka skal du jobba da.

Skrevet

Jeg har en fast stilling på 19,70%,og det er to vakter annenhver uke(Helg).

Skrevet

viss du er sykemeldt 60% av din 80% stilling, da skal du jobbe 40% av din stilling på 80%.

altså 40% av 80%, det er vel halvparten det da...

ganke inviklet greier men tror skjefen din har rett ja...

Skrevet

ja, syntes egentlig det hadde vært rart hvis hun hadde tatt feil.. tenkte ikke over det først, men fikk det ikke til å stemme når jeg begynte å tenke.. Men det er nok sån ja att jeg skal jobbe 40% utav 80%... Matte er ikke min ting så får stole på henne :-) Er jo ikke så mye jobb likevel de da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...