Gjest Ut på tur Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Dere som har barn som gulper MYE skifter dere gulpeklut hver gang de gulper ? Om jeg skal gjøre det får jeg ikke gjort noe annet hele natten ... og så må jeg vaske kluter hele dagen...
MissUnderCover Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg bytter ikke hver gang, synes ikke det er vits i....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Når gulpekluten er våt, bytter jeg den, ikke søkkvåt selvfølgelig... skal mer til enn en liten gulp for at jeg skal hive kluten til vask ihvertfall. Syntes ikke jeg gjorde annet enn å vaske gulpekluter, vaskekluter og små håndklær da eldste var liten... Men på natta registrerer jeg ikke akkurat gulpingen da... synes det er så trasig når ungen ligger med bakhodet i en stor gulp-pøl
Gjest Ut på tur Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Takk for svar. Prøver å skifte så ofte som mulig, men kan bli litt mye, noen ganger må vi skifte alle klærne også så det kan gå 3 pysjer på en natt... litt pes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå