Gå til innhold

Noen andre uke 40 jenter ? :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Takk for støtte og oppmuntrende ord! :)

Avbryt-tlf kom ikke den gitt :-)) De ringte på ettermiddagen fra Medicus og sa at gynokologen hadde anbefalt videre behandling?? Hun forklarte dette med at legen hadde funnet mange folikler, mange små, men en "stor". Det var denne store folikkelen gynokologen i utgangspunktet mente skulle klare å stimulere til økt østradiol produksjon slik at livmorslimhinna vokser, og synes det var rart at den ikke gjorde nettopp det... Nå mente de at de skulle se bortifra denne folikkelen og heller satse på at de små vokser seg frem, og at de skal klare å stimulere til vekst av livmorslimhinnen. Hun på Medicus sa at det ikke er uvanlig at det kan være feil på, eller manglende egg i folikler og at de dermed ikke er i stand til å påvirke øtradiol(østrogen) produksjonen. Ganske innvikla greier det her.. :-)) hehe.

Men, men for å gjøre en laang historie kort så fortsetter jeg i det planlagte regimet frem til ny UL på man. Hun ville også sende meg en ny resept på puregon og orgalutran i tilfelle jeg skulle fortsette en dag eller to etter mandag også!

Nå er det bare å krysse fingrene frem til det da :-)

Håper virkelig det ordner seg for dere andre som sliter også... Jammen ikke lett dette her! Lykk til så langt til dere alle sammen :))

Klem

Fortsetter under...

Skrevet

Jippi ! :o)

Dette var den glad meldingen vi trengte !

Nå er det bare å se fremover Mumrikken !

Ha en flott dag alle sammen,jeg er selv så spent

på morgendagens ul at jeg vet ikke hva jeg skal finne

på for at tiden skal gå !

Klem fra

Skrevet

Vi venter i spenning!! :)) Hold oss oppdatert... :-))

Klem

Skrevet

Hei

Føler med deg ,skal til ul i morgen er så spent altså.hvordan føler du deg ? jeg har hatt litt murring i magen men ikke mye.håper det er noen foliker der ...hvilket sykehus er du på? ulevål her.huff må si jeg gruer meg så sinnsykt til egguttak,men gleder meg til det er over .masse lykke til i morgen .

Skrevet

Nå er vi spent jenter :-)))

Håper det går bra med dere i dag!!!

Annonse

Skrevet

Ul i dag gikk kjempefint :o)

Hadde 8 eggposer på 13mm,

4 på hver side.Der var også noen mindre

som legen ville se hvor endte opp etter noen dager

til med stikking.Så 3 dager til på sprøyter,og ny ul mandag.

Da mente legen jeg ville være fit for fight :o)

Jeg er lettet nå :o)

Skrevet

Åååå så flott!! c",)

Da er det bare å slappe av og lene seg tilbake og vente på mandag..:-))

Dette går jammen rette veien!! :-)

Klem

Skrevet

var på ul i dag ja.skal ha egguttak på mandag og insetting på nsdag om alt går bra da.i dag så hun 6 folikker på 17-19mm og 2 litt mindre .det var på den ene siden,hun kom ikke helt til den andre eggstokken da den ligger bak livmoren min,vet de slet med dette sist gang også.skal ta min siste dose på nese spray i morgen tili og sette eggløsnings sprøyten i morgen kveld 21.30.gruer meg til uttaket ,men det får gå hva gjør man ikke ..når skal du på ul igjen da mumrikken?

lykke til alle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...