♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg begynte å stikke i går, og skal ha ultralyd neste fredag. Anntatt uttak i uke 40. Noen flere? Fint å slå følge med noen... Klem fra
nanna 71 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei Vilsågjerne;) Skal ha utak i uke 41 jeg:) BEGYNNER Å STIKKE ONS 26 HVIS ALT ER SOM DET SKAL. gÅR DET BRA MED DEG? lYKKE TIL MED STIKKING DA;) kLEM
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Hei nanna:O) Alt er bra med meg. Godt å se at du er rett etter i løypa. Håper sprayen har vært snill med deg:O) Klem fra
frukten Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ja Jeg begynte også å stikke i går,så vi ligger helt likt i løypa,hehe så moro.Hvilket sykehus går du på`?? selv er jeg på ullevål.Anntatt uttak i uke 40 på meg også.jeg lurer på en ting jeg stikker med puregon pen,har kjøpt to ampuller med 600 i hver ,skal ta 125 hver dag ,mente det stod at 1 skulle rekke i fem dager ,men det gjør det jo ikke skal jeg bruke litt i den gamle å så skifte ampull?? ble nok litt kjeitete skrevet men håper du forstod...masselykke til. har du foresten noe bivirkninger?? klems
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Startet stikking i går 21.9. Første kontroll ons 26. allerede. Ser ut som vi er innenfor samme uke ? Ble litt forsinket i starten, men er i farta nå...
allegodetingertre Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Ultralyd på fredag (28) for meg også, uttak i uke 40.
Mumrikken :) Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Heia! Jeg begynte å stikke i dag.. (for første gang :-)), skal ha ultralyd neste tors eller fre. Blir vek forhåpentligvis uttak i uke 40, om jeg klarer å få frem noen egg.. Kjenner egentlig at jeg ikke har så store forventninger om at det skal kunne gå bra, men på Medicus mente de allefall at jeg kunne få frem egg til tross for høye FSH og LH verdier...Så da krysser jeg bare fingrene til det motsatte er bevist. Jeg tar 350 mg puregon hver morgen, hvilken dose tar dere da? Klem og lykkeønskninger til dere alle!! )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2007 Så flott at vi ble flere samlet ) Er spennende dager for oss alle nå. Her rassler det godt i eggstokkene,og har gjort det fra stikkedag 1.Er på ny medisin(menopur) og på full dose, så det skulle vel bare mangle at det virker ) Har ingen plager,alt går veldig greit...Om jeg skulle ønsket noe anderledes måtte det være at tiden skulle gått fortere. Men vi jobber oss mot ultralyd,blir godt å få en pekepinn da ) Klem fra
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 Jeg begynte å stikke fredag 21. Er satt opp til uttak i uke 40, men regner med det blir i uke 41 ettersom jeg gikk lenge på sprøyter sist. Ser ut som vi er en liten gjeng, blir gøy å følge hverandre de neste ukene, spennende dette her:-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2007 I kveld skal jeg sette sprøyte nr 5. Skal si dette går fremover ) Jeg er så vanvittig spendt på fredagens ultralyd, det blir liksom ikke virkelig før jeg har sett selv at sprøytene virker på noe... Håper alt er vel hos dere andre.Jeg føler meg i fin form nå,har ikke hatt noen plager denne runden.Merker jeg blir stadig trøttere av sprøytene da,men det skal jeg tåle ! )
Gjest Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 Jeg er på sprøyte 4 i kveld. Nå begynner jeg jo å bli riktig så flink... Er ennå nervøs når jeg blander - det er så dyrt hvis jeg søler ut :-) Alt vel her også - innbiller meg at det drysser egg allerede, men egentlig merker jeg lite foreløpig. Skal på kontroll om 2 dg så da får jeg høre mer. Tvi-tvi til oss !!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2007 Så flott at du også er i gang Christin ) Vi går spennende dager i møte. Måtte ultralyden gi gode nyheter til oss alle ! Klem
Ludviginne - mamma!! Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Spørs om jeg på henge meg på her jeg også. Skulle egentlig ha uttak denne uka. Var på ul fredag, ny i dag, skal ivei på onsdag igjen. Legen sa at det nok ikke kom til å bli noe uttak før neste uke. Men den som venter på noe godt, og alt det der...
Gjest Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 VSG : Du skulle på kontroll denne uken også ?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. september 2007 Ludviginne: Ja den som venter på noe godt ) Vi får håpe dette blir verdt å vente på ! Christin:Jeg har ultralyd på fredag-etter 9 dager med stikking....
frukten Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 hei hei. Så spennende dette blir jenter.Selv ul på fredag.huff vet ikke om jeg får i meg rett dose nesespray,synes det kommer så lite,har vasket den .å tom er den ikke heller noen andre som føler at synarellan gir dårlig dusj?tok en biteliten ekstra i dag..hva skjer om jeg tar litt mye av synarella egentlig? skulle tro at eggløsning kommer om man tar for lite ,det vil jeg ikke ha nå får ikke håpe dette ble altfor rotete skrevet og at noen kan svare meg. lykke til jenter
Mumrikken :) Skrevet 25. september 2007 #18 Skrevet 25. september 2007 Hei alle sammen! Jeg ser at noen av dere stikker om kvelden? Fått beskjed om å stikke på fast tidspunkt hver dag, før kl tolv jeg da.. Er det noen som vet hva den ev forskjellen på det er? Ellers skal jeg til første UL allerede i morgen kl elleve..på stikkedag 5 Det blir spennende :-))
Gjest Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 Jeg skal stikke mellom 15-21 hver dag. Tar den ca 1830, jeg.... Og skal til første kontroll imorgen - stikkedag 6. Får oppdatere hverandre imorgen. VSG : Lykke til fredag. Blir spennende å høre !! Håper du hadde det fint på tur i dag :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 25. september 2007 Mumrikken:Jeg stikker om kvelden fordi det passer best slik for meg,og også er det de på klinikken har anbefalt nå.Stikker kl 21.00 jeg. Christin:Lykke til i morgen,blir spennende i morgen kveld å oppdatere seg om hvordan det har gått med deg... Klem )
Mumrikken :) Skrevet 26. september 2007 #21 Skrevet 26. september 2007 Heisann! Da har jeg vært til Ul poå stikkedag 5, og det var ikke akkurat oppmuntrende nei.. :-( snuuufs.. Jeg hadde flere fine eggfolikler så det så helt fint ut, men livmorslimhinnen var supertynn.. Eller nesten fraværende som han sa! Legen mener nå at mest sannsynlig blir forsøket avbrutt, men ville forhøre seg med Medicus først. Jeg hadde jo egentlig ikke så veldig store forventninger, men merker jo at jeg blir superskuffa likevel. Det var liksom foliklene jeg ikke trodde jeg skulle få frem, og ikke det at livmorhinna skulle være bøygen... Går bare å venter på den endelige tlf på at forsøket er avbrutt nå.. Håper det går bedre med dere andre, fortsatt lykke til :-)
Gjest Skrevet 26. september 2007 #22 Skrevet 26. september 2007 Kjære deg. Håper du ikke har fått avbrutt-tlf ennå. Jeg var selv til UL i dag. Ikke skjedd så mye, så fortsetter noen dager til med sterkere sprøytedose. Ny kontroll igjen mandag. Får se da. Kroppen min tar tydeligvis lang tid..... Håper ennå at den virker osv... Er ennå mye som gjenstår. Så vi får krysse fingrene enn så lenge !! Stor klem til deg !!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 26. september 2007 #23 Skrevet 26. september 2007 Var på ul jeg i dag også, og ikke vokst mye siden mandag. Større dose frem til ny ul søndag, og var det ingen utvikling da, så ble forsøket avbrutt. Skjønner godt dere er skuffet ja, har stort sett grått i hele dag selv jeg. Hadde trodd at i dag fikk jeg vite når jeg skulle sette eggløsningssprøyta... Klemmer til dere alle!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #24 Skrevet 26. september 2007 Kjære deg !! Mye kan skje frem til søndag !!! Det er 5 dg til..... Krysser fingrene for deg og håper på det beste !!! Opp med hodet - dette skal nok gå bra. Satser på eggløsningssprøyter til uken, vi ?? Masse klemmer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 26. september 2007 Nei nå er det å håpe på noen glade nyheter her inne hos oss ) Flere har testet positivt i dag,så vi får prøve å glede oss over det,og fatte mot.Kjære Mumrikken og Ludviginne,jeg håper dere får bedre nyheter snart... Lykke til med videre stikking Christin ! Klem til dere alle )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå