Gå til innhold

April: Tok en test i dag tidlig som jeg trenger hjelp med å lese..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal egentlig ikke teste meg før om 5 dager, men jeg er så utålmodig at jeg klarte ikke vente lenger. Så tok graviditetstest med morgen urin, og svaret ble en svaaaaak strek. Veldig svak. Jeg ser den selvfølgelig, men hvis mannen min skulle sett på den, tror jeg ikke han hadde sett den. Hvordan skal jeg tolke det? Er jo kjempe lenge å måtte vente til neste uke, tror nok ikke jeg holder ut. Er redd for at jeg ønsker så sterkt å bli gravid at jeg inbiller meg positiv test.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok den blir tydelig positiv hvis du tester om et par dager igjen med morgenurin ;-)

Det skjedde i alle fall med meg... Veeeeldig svak strek da jeg testet tidlig - ventet noen dager, og streken var der omtrent før jeg var ferdig å tisse :-)

Lykke til! Får håpe du får ønsket ditt oppfylt!

Opptimistisk hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med lillegutt var det null og niks og ikke antydning til strek i det hele tatt. 5 dager etter var streken helt tydelig med en gang. Kort sagt: Prøv igjen om noen dager. Du trenger trolig ikke vente så lenge som en hel uke.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var min første test med Lille også. Den var så svak at man bare så vidt kunne antyde hvor streken skulle komme. Dette var en Clear Blue test. En uke etter var det ikke tvil! Jeg har testet en gang etter at Lille ble født i "frykt" for å være gravid....Den var så negativ at man ikke hadde sjans til å se hvor streken skulle komme......

Så jeg mener din er positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...