Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har kjøpt ammete i dag. Drukket 2 krus. Smakte ikke så verst,,,,,smakte jo nesten ikke no'.,,,,, Mini har hatt samme romling i maven i dag som ellers....men kanskje man må bruke den en stund før den virker? Hvilke erfaring har dere andre? Håper mange vil dele sin erfaring med meg =)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Jeg fikk høre at man skulle drikke den et par dger før noen virkning evt. ville vise seg. Synes ikke den hjalp noe, så kuttet den ut, synes den smakte fælt.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 Drikker den på 4de dagen nå.....har heller ikke merket noen forandring....men det kan jo og være det at gullet ikke har vondt i maven. Jeg synes faktisk den smaker godt je.....og bruker den som erstatning for kaffe =)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg ville valgt Fennikelte i stedet. Det smaker bedre, og har samme, kanskje bedre effekt mot kolikk:-).
Marande Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg bruker også denne ammeteen som man får kjøpt på apoteket, denne inneholder jo bl.a fennikkel, og jeg også synes denne smaker ganske bra. Men har også hørt at kamillete kan funke, har ikke prøvd dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå