Gå til innhold

Opp nok en klesstørrelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Samme her! Tassen her vokser seg lang (men er forholdsvis slank ennå)! Har så smått begynt med 74 vi og, noen bodier i 68 er liksom allerede for korte (!)... Har ikke målt lengden hans på en stund, men skal på 5-måneders-kontroll neste uke, så da blir det spennende å se :-)

Annonse

Vår lille bruker 62 fortsatt hun, var 60 cm for tre uker siden. Ny måling neste uke.. Noen bodyer i 68 eller 70, hvis de er små i størrelsen. Så vi har fortsatt masse 68-klær vi fikk i gave som ikke er brukt ennå, må nesten forklare folk hvorfor vi ikke bruker gavene vi har fått fra dem :-)

Leon hadde paa sitt foerste plagg i stoerrelse 68 i gaar. :) 62 begynte aa bli litt kort i beina. han er vell 64 cm ca og blir 5 maaneder i morgen. :) veit ikke hva som er vanlig jeg...trodde jo at stoerrelse 68 var 6 maaneder, men det er kanskje opp til 6 maaneder da eller? haaper han vil bruke 68 leeenge, for han har saa mange flotte klaer i den stoerrelsen:)

• 3 uker senere...

Kjenner til det ja... Snuppa her er fem og en halv måned, var 66 cm. på fem måneders kontrollen og godt istand :) Må straks opp i 74 i boddyer. Men buksene holder mye lengre bestandig... merkelig...

I går ryddet jeg vekk alle klærne som var blitt for små og fikk helt vondt i hjertet når jeg så på sparkebuksene i sr. 50... De var jo såååå små, føles som hun brukte dem forrige uke. *sukk*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...