Gå til innhold

Husk jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige svangerskap så var jeg kjempeflink å smøre meg med olje på magen og puppene, fikk ingen strekkmerker! :-) Men jeg glemte rumpe og lår så fikk litt strekkmerker, særlig på utside lår...synes ikke så godt nå da så gjør jo ingen ting. Men ville bare minne dere på at hvis dere smører så husk hele kroppen...man blir jo større både her og der! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Ett godt råd :) Men hva smurte du med?

Skrevet

smurte sist jeg også men er full av strekkmerker fordi:s

Skrevet

Mange smører seg med mineralske oljer, som f.eks natusan babyolje...disse leggger seg utenpå huden slik at ikke vann trenger inn i huden og her holder fuktigheten seg "inne", men man skal smøre med vegetabilske oljer. disse gir fuktighet til huden. En vegetabilsk olje med masse e-vitamin er å anbefale. Selv byttet jeg på å bruke en svangerskapsolje fra helsekost og hvetekimsolje (denne stinka, men var veldig bra. Hadde også noen få eteriske oljer oppi denne) denner er full av e-vitamin. Men alle vegetalbilske oljer er bra...t.o.m. olivenolje selv om det høres rart ut! Mange får strekkmerker uansett, men det gjør jo ingentign å myke opp litt, kanskje de hadde fått enda fler hvis de ikke hadde smurt seg? :-) Ps.hvetekimsolja smurte jeg meg også med nedentil å strakk mine edle deler litt slik at de skulle bli mer tøyelige og under fødselen smurte jordmor meg nedentil og når hodet begynte å komme ut smurte hun hodet og. Ingen rifter eller noe :-)

Skrevet

Når bør jeg begynne med dette da? Uff, virker litt klissete, men takk for tipset! Ut og kjøpe i morgen ;o)

Skrevet

Mine pupper har blitt litt større allerede så jeg burde kanskje begynt der.. Jeg kommer nok til å begynne smått når jeg kanskje er åtte uker på vei...smøre morgen og kveld, men det er fort å glemme. Men prøver iallefall hver kveld. Blir litt klissete ja...men verdt det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...