Gå til innhold

Dere som har hatt ivf i danmark... Jeg vurderer dette og lurer på noe..

Anbefalte innlegg

Jeg er møkka lei holdninger til leger her i landet og har hørt at i danmark er de dyktige. Og når jeg først skal ha et forsøk på den private delen, så vil jeg prøve meg i danmark.

Hvor mye koster alt sammen? Da mener jeg medisiner... får en disse medisinene først i norge? For så å dra tilbake til danmark når en skal sette inn?

Hvor i danmark er dette? Jeg har hørt mest om storken, men regner med det er flere klinikker der.

Hotell og fly er jo ikke dyrt i forhold til alt annet...

Men om noen har lyst og ork vær så vennlig å fortell litt om prosedyren.. Er evig takknemlig:-))

Fortsetter under...

Hei doffine

Vi vurderer Danmark nå.Har hatt 3forsøk på Volvat. Begynte på det offentlig(SIA),,men der sluttet jeg med eeeeeeeen gang.Har hatt det veldig bra på Volvat. Men føler nå at de ikke kan tilby meg noe mer/annen behandling.

JEg er en low responder og går på høye medesiner.Men i Danmark ville de gi meg mer og hatching.

Her er 2 adresser som du kan lese på.Jeg har bare lest her at folk er veldig fonøyd med disse. Finns sikkert mange.

Vi har kontaktet begge og blitt oppringt i dag fra Nordica. Lindenberg selv ga meg håpet tilbake.

Like priser der som her hjemme -privat.

Klem Gollliat

http://www.nordica.org/

http://www.maigaard.dk/

ps.

Du har kontakt med en gyneokolog her,,tar medesinene til de ser at du er klar.

Så reiser du til danmark henter utt egg og blir der til du setter de inne igjen.. så max 3-4 dager ..

Vi har tenkt på det som en fin tur og vi da..siden vi erlserk Kjøbenhavn.

klem golliat

Takker så mye for svar:-)) jeg har nemlig havnet bakerst i køen sidne jeg måtte gå ned i vekt. Og 20 kilo er ikke bra nok og blir hetset enda av legene her. Så jeg er fedd upp her i norge. Og vil da kontakte danmark. Har jo 25 pp bak meg nå..

Men det gjør meg ingenting å dra til danmark, da jeg også elsker køben. Elsker rett og slett danmark generelt:-)) Skal sjekke ut linkene nå... mange tusen takk:-)

Hei :o)

Etter 3 mislykkede forsøk på Riksen valgte vi Nordica pga hatchingen. De er utrolig raske til å svare på mail og ringer deg gjerne også på mobil dersom ting haster, hele tiden diskre. Du kan nok føle at du også er på et samlebånd a la Riksen, bare at de her ønsker å lage et eget opplegg til deg.

Min siste menstrausjon begynte søndag 31. juli, så dagen etter ringte jeg til Nordica på morgenen. Siden min gyn. hadde ferie anbefalte de Dr. Merete Blakstad i Oslo. Vi fikk time 2 timer etter vår første samtale; 1. UL ble tatt og behandlingsopplegget fra Nordica ble gjennomgått og nødvendige prøver av både mannen min og meg ble tatt. Resept på medisiner fikk vi fra Danmark, men også gyn. kan skrive ut mer dersom det er nødvendig. Samme kveld begynte jeg med første sprøyte med Puregon ( jeg fikk forsøk i naturlig syklus, så jeg slapp nesesprayen). Tror det gikk 5 dager før neste UL og var tilsammen 5 ganger på UL før Nordica var fornøyd med størrelsen på eggposene og sa at vi skulle sette eggløsningssprøyten ( 13. august). Kvelden etter dro vi til København og morgenen deretter var vi på plass hos Nordica. Mannen min bidro med sæd og etterpå høstet de kun mine 5 største egg ( siste forsøk på Riksen hadde jeg 16 egg). To dager etter var det innsetting (hatching var brukt siden de mente at det kunne være en ekstra hjelp) og hjemreise for oss.

Endelig var det vår tur :o) Gleden var stor, men situasjonen uvirkelig den dagen vi testet. Det holdt ikke med bare en test... Nå venter både vi og de ansatte på Nordica spent på UL som jeg skal ha om 2 1/2 uke.

Vi kan absolutt anbefale Nordica!

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...