JC:-) Skrevet 20. september 2007 #1 Del Skrevet 20. september 2007 I midten av august fant jeg ut at jeg var gravid. Var akkurat ferdig med 1 års vikariat og på let etter ny jobb. Noe som er veldig viktig at jeg har siden vi holder på å bygge hus og trenger 2 inntekter for å klare utgiftene. Vi satt og pratet, men det er veldig vanskelig å få mannen til å si noe. Hva han mener og vil. Jeg hadde jo siste ordet uansett... Vi har 2 barn fra før og vil gjerne ha en til eller to, men tidspunktet var helt feil. Hvem ansetter gravide da? absolutt ingen. I teorien har de ikke lov til å bruke det som unnskyldning, men i praksis blir det gjort allikevel. Så jeg brukte 1 uke på å bestemme meg at dette var en ting jeg måtte gjøre, og hadde 2 uker på å ombestemme meg på. Så det vansklige valget ble gjort og i slutten av august ble inngrepet gjort. Jeg har ikke angret på valget, men det som er helt skremmende er at jeg dagen før inngrepet fikk telefon fra en bedrift og jeg fikk meg fast jobb. De viste ikke at jeg var gravid under intervjuet. Så nå angere jeg i alle fall ikke. Nå har jeg så mye å tenke på på jobben, trives veldig godt og jeg får helt sikkert sjansen til å bli gravid igjen senere. Kanskje allerede til neste år:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10430636-mitt-vanskelige-valg/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå