Gå til innhold

HATER kroppen min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå orker jeg ikke mer!!!

har ligget på gulvet og grini i to timer nå i stedenfor å gå på forelesing. buksene har blitt for trange og jeg takler dette fryktelig dårlig. føler et enormt hat mot kroppen min, har bare lyst til å kjøre hodet i veggen og har mange syke tanker i hodet på hvordan jeg vil skade meg selv.... kommer ikke til å gjøre noe, er for glad i ungen min til å gjøre noe som kan skade han eller hun der inne. men jeg takler ikke å vise meg ute lenger, klarer ikke skolen, klarer ikke fysisk kontakt med sambo heller. føler meg bare så utrolig feit og ekkel!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette er nok ikke så unormalt som en skulle tro. Mange som ikke takler sin egen kropp når de blir gravide.

Jeg vet at dette trolig ikke hjelper deg noe, men graviditeten betyr ikke at du har blitt feit. Babyen må jo bare få plass til å vokse inni der :o)

Vet ikke hvor langt du er på vei, men du må bare trøste deg med at babyen ikke skal være inni der for all tid, og du vil få kroppen din tilbake om en stund.

Ut og kjøp noen fine graviditetsklær, så vil du kanskje føle deg litt bedre?

Hvis dette ikke blir bedre, og at tankene dine om selvskading ikke blir borte, så bør du ta kontakt med lege eller jordmor... Dette virker veldig alvorlig, men kan jo være forbigående også.

Jeg håper virkelig at du klarer å endre tankemønstret ditt, og at du prøver å få resten av svangerskapet til å fungere best mulig for deg og babyen i magen. Den kjenner det jo så godt at mamman dens ikke har det bra...

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...