Gå til innhold

Hvordan få tiden til å gå?

lita78ღ

Anbefalte innlegg

5 uker... Jeg er så livende redd for å miste! Hver dag tenker jeg at nå har det sikkert stoppet å utvikle seg...eller nå begynner jeg sikkert å blø...

Henger vel sikkert litt sammen med at utgangspunktet for de innsatte eggene var: treeege egg.... Kan liksom ikke skjønne at alt alt faktisk kan være i orden.

Første positive test etter 3 år.... Det MÅ bare gå bra!!

Har tenkt å ta en ny test i morgen for å se om krysset blir svakere...1 uke siden sist jeg testet. har liksom veldig behov for bekreftelse på at det går bra...

Flere som har det sånn?

Fortsetter under...

ja det er du ikkje alene om...

eg sa med engang.. nei denne gangen skal eg ikkje ta flere tester, har jo en positiv og det må holde, men den som har planlagt apotek tur idag jo det er meg :) dette selv om eg får svar på hcg prøven fra legekontoret imorgen.. slik kommer eg nok til å være i flere uker framover.. er så redd for at noe er galt og at eg kommer til å miste at kroppen min ikkje funker...

mandag er det ultralyd.. gruer meg noe vilt samtidig så gleder eg meg og for tenk om vi får se hjerte slå, men tenk hvis det ikkje slår, tenk hvis noe er galt... masse rare tanker..

Spar testpengene jenter, den vil garantert slå ut positivt og gir ikke noe fornuftig svar nå uansett....

Og kjenner igjen dette slitet med å få tiden til å gå, hvis det er noen trøst så er jeg nå 15 uker og sliter fortsatt med å få tiden til å gå :-) Var så hardt å komme seg frem til uke 12, trodde aldri det skulle gå bra. Nye barriærer hele veien, nå er det UL uke 18 som er målet, og etter det blir det jo å komme til uke 24 og vissheten om de da kan klare å berge barnet...

Så å gå gravid var ikke så bekymringsfritt som jeg trodde, klarer ikke å slappe av og bare nyte det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...