LRMG Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Æsj - begynner å få stadig sterkere stikninger i brystvortene. Kjennes som om jeg har hoggorm i BHen. Varer bare noen sekunder. Nå er det ca 1 t siden jeg ammet før det kom, så det kan jo ikke være melkespreng. Føles litt som utdrivningssmerter, men jeg lekker jo ikke mer enn kanskje et par dråper når smertene kommer. Noen som vet hva dette er?
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 det kan være fyllesmerter, altså ikke som i at du har vært på fylla, men som at brystene dine fylles. stikkinger oppover i brystene kan også være tegn på sopp, og dersom dette er i kombinasjon med såre brystvorter og utdrivningssmerter (og hvite brystknopper) så kan det være reynaulds fenomen. som er ufarlig, men ganske plagsomt.
LRMG Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Hmmm. Det hørtes ut som en kjent kombinasjon... Det går jo greit, men gjør alltid litt vondt når jeg begynner amminga og på slutten når han bare ligger og smokker med puppen. Og når jeg pumper... Men det er jo til å holde ut da. Må sjekke hva dette er for et fenomen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå