Gå til innhold

Skulle på kontroll i dag p.g.a blødninger tidligere i svangerskapet..

Anbefalte innlegg

Også kommer jeg til legen og har skyhøyt blodtrykk, fikk helt sjokk selv for jeg er jo i så fin form. Har slitt veldig med morgenkvalme helt siden uke 3-4 er i uke 17 nå. Men det har jeg klart å leve med fordi det går over så fort jeg får kastet opp. Før blodtrykket ble målt sa hun at hun ville sykmelde meg 40% p.g.a kvalmen, men jeg sa at dette ikke gikk fordi alt er bare kaos på jobb om dagen og jeg klarer dette helt fint.. Så setter jeg meg tilbake for å måle trykket, også er det visst alt for høyt, hun måler det flere ganger og på begge armene, får beskjed om å legge meg ned og hun måler det på nytt, og det er fortsatt høyt. Også sier hun, du skal ikke på jobb du, her blir det 100% sykmelding. Blodtrykket var veldig fint da jeg var hos henne på første kontroll i uke 10, men det har vært utrolig mye stress på jobb om dagen, veldig mye sykdom, og det blir slitsomt for oss som alltid er der i lengden, jeg jobber som pedagogisk leder i en barnehage. En stor barnehage med 10 avdelinger. Så nå er jeg 100% sykmeldt til jeg skal på ultralyd 2 oktober...

Jaja, får vel høre på legen, har jo en aktiv 3 åring som trenger mamma'n sin etter arbeidstid også...

Flere som har fått samme beskjed, men som egentlig vil jobbe?

Fortsetter under...

Heisann!

Så bra at du har en lege som sier stopp når du ikke bør jobbe lenger!

Jeg ble bare litt nysgjerrig på hva bl.trykket ditt lå på.

Nå må du bare slappe av og nyte at du får mer tid til overs til 3-åringen din ;-)

Har ikke opplevd det samme selv, men en venninne av meg fikk samme beskjed som deg. Det at du hadde det lavt sist, er sikkert også en av grunnene til at det ikke var noen tvil om at du skulle være bli sykemeldt, for det er visst stort sett økningen som er det aller viktigeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...