Gå til innhold

ømt i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er 11+3 med min tredje og livmor er i følge meg enorm. når meg nesten opp til navelen allerede. har kjent en stund noe som ligner små bevegelser og. men det er ofte ømt når jeg trykker på magen min. eks hvis jeg ligger på magen osv... husker ikke om det var sånn det var de forrige gangene jeg gikk gravid. noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er gravid i 12 uke. føler meg helt lik. mitt livmormål var to fingerbredder under navlen og legen sa ingenting, vet ikke hvor mange cm det var heller. "Klør meg i hodet" synes det var stort jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og er like langt som deg og livmor når nesten til navelen (etter sex når den faktisk over navelen). jeg venter og mitt tredje barn, men husker ikke helt eksakt hvordan det var i de andre graviditetene. har ikke vært til undersøkelse på et par uker og magen har liksom bare poppa ut etter det. legen nevndte imidlertid at jeg var litt stor til hvor mange uker jeg skulle ha kommet til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en tur til jordmor i morra, hun kan jeg spørre om alt uten at jeg føler meg dum. jeg kjenner ikke livmora på utsiden selv, men var jo hos legen i går, han sa at målet var 2 fingerbredder under navlen, det må jo bety like under.

 

Jeg kjenner også at jeg "ligger" på noe, når jeg ligger på magen. Og jeg kan heler ikke huske hvordan forrige sv.skap var med tanke på dette.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ....sikekr på at dere ikke er gravid med mer en en bebis??? hehe,eller lengre på vei....er sjøl 11+2 idag,kan så vitt kjenne livmoren min om morningene når jeg ligger flat på senga og blæra er full,ellers kjenne jeg den ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...