nurkimagen.com Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 ..spiser bussemanner her inne, det er LOV å være anonym! grunnen til at jeg spør er at veninnen min her en dag sa det på en jentekveld, at hun spiste sine. Vi andre ble målløse, men hun bare fortsatte, og sa at hun trodde det var myyye vanligere enn vi liker å tro. "alle" spiser da en bussemann i ny og ne, sa hun..? så; stemmer dette??
Bomsedeisi Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 NEI ÆSJ!!!! DET GJØR JEG ALDRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 usj.... gjorde jeg ikke som barn engang.... yack....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 herregud, hvilket useriøst spørsmål er d egentlig??? jeg jobber i barnehage, og der lærer vi faktisk at vi ikke spiser busemennene våres.. og for d andre er du klar over hvor mange bakterier det er i dem???? fysj... begynner man å spise busemenner når man går gravid??
Allean, Fia og lillebror Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg leste faktisk en artikkel om at å spise buser kunne styrke immunforsvaret. Men jeg klarer ikke å finne igjen den artikkelen nå... Tror uansett ikke det er noe som voksne mennesker gjør så ofte. Ihvertfall ingen som vil innrømme det tenker jeg;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 haha, rareste innlegget! Jeg spiser av og til. Ikke si det til noen..
Anitahar2barn Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Jeg gjorde det da jeg var liten, men aldri nå mer...nå synes jeg det er ekkelt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå