Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 hei. første gang jeg er gravid dette. er snart i uke ni nå. gleder meg skikkelig til å bli mamma! men jeg er så bekymret for at d ikke skal gå bra. har så langt ikke vært kvalm, bare ømme bryster. bør jeg bekymre meg?? prøver bare å tenke på at jeg er heldig som slipper kvalmen, men er likevel bekymret... har lyst å snakke med søstra mi om dette, hun har forøvrig termin i mars, og hun har vært igjennom 2 svangerskap tidligere... men jeg vil jo ikke røpe meg enda da.. skal til legen 1 okt... og synes tiden går drittregt noen andre som er bekymret? hilsen 82.modell
Silkemage Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei! Ingen grunn til bekymring. I mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm, bare ømme pupper. Fikk en frisk og fin gutt =) Så det er normalt.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Samme her:-)) Ømme bryster og trøtthet med den første-gutt det også:-)) Masse lykke til:-)
basses mamma Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg var ikke kvalm en dag med gutten min. Denne gangen har jeg vært det frem til i går, men sitter nå egentlig bare igjen med vonde pupper, etter at jeg har tatt en symptom-opptelling Kvalmen er jo ikke noe å ønske seg, så får bare være glade
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 takk for svarene:) hilsen 82-modell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå