Maren-mi Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Greier ikke å la være. Men det har gått noen dager siden sist nå da. Men spiser gjerne hele pakken med sjokoringer på en gang. Har spist litt nå, men under hver kjeks så blir ungen turbo. Det er så rart at den reagerer så fort !!?? Straks jeg har svelget ned, så starter det noen runder med sparking.... så blir det rolig, prøvde meg litt fram istad, og hver gang skjedde det samme. Så nå tørr jeg ikke spise mer...ennda jeg har så forferdelig lysst på.... uff kjedelig. Jeg vet jo at sukker er skadelig i forhold til fedme, men er det andre grunner ? Det er foressten ikke bare sukker i kjeks heller da. Har holdt meg til kjeks nå, siden jeg innbiller meg at det er sunnere enn sjokolader. Har egentlig er stort sjokoladebehov...:-( Har lagt på meg bare 10 kg. Men magen er stor, så det kan være at det blir en stor unge. JM er ikke bekymret for det da.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 har vært flink hele graviditeten og prøvd å holde meg unna for mye søtt, men de siste 3 ukene nå har jeg spist så mye snop at fysj! Men har sånn behov for det... må liksom ha noe søtt... Huff. jaja.. Vi må vel bare prøe å begrense oss litt:=) babyen kan bli veldig stor med FOR mye sukker. Har ikke så lang tid igjen da(39+3), så må prøve å være litt flink...
Moder'n-2 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Eh! Sjokolade er bra for deg, i alle fall i forhold til kjeks. Kjeks i seg selv inneholder vanligvis masse hvetemel, fett og sukker. Sjokolade (i alle fall de mørkeste variantene med mye kakao) er ikke _så_ skrekkelig dårlig for kroppen. Hvis du MÅ ha sjokolade, så sats på de mørke variantene med 60-70% kakao. Det sies forøvrig at sjokolade og nøtter er en forholdsvis god kombinasjon selv om nøtter inneholder en del fett. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Har det på samme måten. Nesten så jeg får abstinenser av å ikke få i meg nok sukker...bare må ha det liksom. Men prøver å begrense meg med tanke på for mye ekstra kilo.
hellomynameis... Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg ble også hekta av sjokoringer, nam nam...... Har slutt med dem nå, vil ikke føde en 5 kilo barn.... Som anbefalt her prøv deg med litt mørk sjokolade, det fungerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå