Gå til innhold

Dere som leverer i barnehage

Anbefalte innlegg

Hvordan fortoner leveringen seg? Thomas gråter alltid en skvett idet vi skal gå, men blir tatt på armen av en voksen som avleder han, så gråten stopper før jeg er ute av døra.

Jeg leverer og pappan henter (som regel), men skulle gjerne hentet oftere for da er han så blid og glad.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10429081-dere-som-leverer-i-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke kommet inn i noen ordentlig rytme enda, Mangus har vært syk, og så han jeg og magnuspappan hatt fri litt omhverandre. Er jeg som skal levere og manguspappan som skal hente, men siden magnuspappan har vært sykmld siste uken så har han levert og hentet (luksus for meg!)

Magnus blir av og til litt sutrete når vi går, men går veldig fort over. Når vi henter konstanterer han stort sett bare at vi har kommet og fortsetter med sitt, skal gjerne visse oss ting og tang.

Jeg skulle også helst hentet, synes det er kjekkest!

Som regel er det jeg som bringer og henter. Emily gråter litt når jeg sier hadet, hun strekker armene mot meg og jeg får helt vondt i hjertet. Så tar jeg på meg skoene og da er hun ferdig å gråte så heldigvis går det fort over:)

Amalie Louise gråter litt når vi leverer henne, men det går fort over da, heldigvis. Har blitt verre nå i det siste, i starten var det ikke noe problem i det hele tatt. Men det er aldri de samme som tar i mot i barnehagen så hun føler seg sikkert litt usikker stakkars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...