Gå til innhold

Jeg holder på å sprekke;-)))))

Anbefalte innlegg

.....magen står som et trommeskinnn. Kaffikoppen kan fint stå på magen når jeg ser på tv og å knytte skoa kan jeg bare glemme....Kan ikke huske at jeg var så sprengt med de to andre - ikke en gang på slutten, men føler det vel kansje slik fordi magen fortsatt sitter så innmari høyt............hm...og enda skal ungen legge på seg 2 kg til!!!!

Hjelp:-P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10428998-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-sprekke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff det høres slitsomt ut. er heldig denne gangen jeg, med at magen ser sunket langt ned(hodet har festet seg allerede) så jeg slipper de problemene du nevner. men tilgjengjeld flyr jeg på do og tisser hele tiden, dag som natt, denna karen ligger og trykker på blæra mi hele tida;) så noe skal vi vist slite med;)

Det er akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Føler meg også totalt sprengt og kan ikke fatte at jeg skal gå 8-9 uker til på denne måten og faktisk bli ENDA større! Huden på magen er så tøyd at den er blitt helt blank og hver gang snuppa rører på seg føles det ømt i magen. Jeg var heller ikke så sprengt i forrige svangerskap...

Var på ny ultralyd i dag (31+2) og fikk vite at snuppa mest sannsynlig veier rundt 1550 g nå og vil bli ca. 3400 g ved fødsel. Og så tar hun sååå mye plass??? Merkelige greier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...