Mumrikken :) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Er det noen av dere kloke damer som har vært der/skal dit og har noen erfaringer å dele? ) Takk
Gøril og Jesper :) Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Vil bare si at jeg er veldig fornøyd med den behandling jeg har fått der. Ble gravid på 2. fryseforsøk, og fikk verdens herligste unge 1.aug i år. Alle på klinikken er helt supre.
LilleVakreAnna Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Vi er nesten bestemt på å prøve Medicus nå. Har vært på samtale på Rikshospitalet, men følte oss så dårlig mottatt at jeg kommer aldri til å prøve prøverør der. Vi er helt i starten, men etter den kontakten vi har hatt med Medicus har jeg fått et godt inntrykk. Hører veldig gjerne fra andre som har mer erfaring derfra!! -og lykke til, Mumrikken!!
Mumrikken :) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Så flott å høre at du er fornøyd Gøril og Jesper! :-) Gleder meg til å komme igang! Du får bare hive deg på Medicus du også Agnes! :-) At en blir godt mottat bør jammen meg være første bud! Lykke til uansett hva du bestemmer deg for )
Maisen65 Skrevet 24. september 2007 #5 Skrevet 24. september 2007 Anbefales!! Veldig godt mottatt og i varetatt! Trivelige og flinke folk. Hjemmekoselig:-) En lett stemning. Er 9 uker på vei med deres hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå