Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg snakket med Medicus, og de mener at jeg kan ha relativt gode muligheter til å hente ut egg. Jeg spurte om de forhøyede verdiene (de har jo fått alt fra gynokologen...) og hun mente jo at de var en tanke for høy, men at jeg fremdeles kan ha enkelte "gode" måneder enda. Hun fortalte at jeg sikkert nærmet meg overgangsalder, men at dette ikke var noe som skjedde over natten, men i løpet av noen år. (Håpe..håpe.. :-)) Hun avsluttet med at vi bare fikk håpe at vi treffer en god (eller eventuelet flere gode) syklus.Da jeg fortalte at jeg hadde prøvd Pergo uten effekt sa hun at dette var noe helt annet enn det de brukte som eggstokk-stimulering slik at det ikke kunne sammenlignes... Jaja, tenker jeg :o) Vi har iallefall bestemt oss for å prøve.. om det ikke går så blir det ED. Har fått svar fra Riga (her skal ingen ting være uprøvd .. hehe) og der kunne jeg få ED allerede før november! Nå blir jo ikke det så aktuelt foreløpig da, men det er greit å vite at det ikke er så lang ventetid! :-)

Jeg skulle egentlig ha mensen i går, men den er sikkert litt forsinket pga av pergoen. Medicus skulle fakse inn en resept til et apotek allerede i dag slik at jeg har alt klart til å begynne med medisinering på blødningsdag to! Så nå krysser jeg fingrene både for deg og meg! Blir virkelig spennende å høre hvordan det går med deg underveis.. :o))

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10428580-fr%C3%B8ya/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan Mumrikken:o)

Dette er jo kjempebra!!! Så flott at du får prøve IVF nå først:o))))) Og i denne syklusen i tillegg!!!!Håper av hele mitt hjerte at du lykkes!!!!

Riga har sannelig kort ventetid nå, ja. Det ante jeg ikke. Det er nå 10 mnd siden vi ble satt i ventekø i Finland, og det er LENGE....

Det var sambo som absolutt ville dit og ikke til Russland siden Finland er så nært, og siden man kan kommunisere med de på norsk/svensk. Fordeler og ulemper med begge deler såklart, men ventetiden tærer mye på psyken, skal innrømme det.

Nå går ventetiden uansett mot slutten, men siden mensen min enda IKKE er kommet, ringte vi klinikken i morges. De sa at det var normalt at det gikk opptil 14 dager etter at den nedreguleringssprøyta var satt til man fikk blødning. Nå er det 10 dager siden jeg satte den, så enda har jeg noen dager og gå på.

Skal starte med Progynova på tirsdag, men hun vi snakket med visste ikke om jeg kunne starte opp da om jeg ikke fikk blødning snart. Hun skulle snakke med legen og sende meg en mail. Spent nå, ja:o)

Her krysses det som krysses kan for deg og meg:o) Jeg gleder meg til og følge deg videre på ferden!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10428580-fr%C3%B8ya/#findComment-10428749
Del på andre sider

Ååå... så spennende. Nesten ett år er jammen lenge å vente!! Blir som to svangerskap dette da.. :o)

Har lest masse om ED nå, og det er jo ganske så store muligheter for å lykkes da.. større enn ved prøverør, så nå skal du se at en liten spire sitter på første forsøk! ;-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10428580-fr%C3%B8ya/#findComment-10428830
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...