Gå til innhold

ENDELIG DRØMME VOGNEN!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt uttallige timer foran dette forumet for å finne drømme vognen, og endelig fant jeg den! Teutonia mistral med softbag. Kjøpte den danske varianten og fikk den i svart med litt beige detaljer! Jeg er KJEMPE fornøyd! Tusen takk for tipset til alle dere som har anbefalt denne på det varmeste =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10427887-endelig-dr%C3%B8mme-vognen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepps! Jeg kjøpte den på babyshop i ski. Det er en dansk vogn og derfor hadde de tilbud på den. Eneste forskjell er at understellet er litt mørkere sølvgrått enn de som de vanligvis selger også står det på understellet ett eller annet sted Danmark DK 07. Jeg betalte 4000 kr for den!

Ikke for å ødelegge for deg HI, men dette har jeg lest i en test hvor vognen var med...

Tradisjonell sportsvogn som er god å kjøre med fordi den er tung og har god fjæring. Men den har dårlig komfort for barnet. Det er for liten plass til å ligge for større barn. Er testens nest dyreste vogn. Kan brukes av nyfødte.

Annonse

Det forundrer meg ikke at skandinavisk og tysk versjon er lettere for den er ikke SUPER lett, men i forhold til mitt bomkjøp av kombivogn som veide 25 kg er det ingenting. Pluss at vi tar den lite ut og inn av bilen, siden jeg går mye tur dit jeg skal! Synes det er rart den fikk så dårlig på test siden lengden og bredden er større enn nevøen min sin carena sprint vogn og han er snart 3 og har sovet i den til nå (nå har han sluttet å sove) og den ungen er litt av en plugg. Tror det skal gå fint jeg =) Knerten skal uansett bruke kombivognen som sovevogn i barnehagen!

Det er en god vogn du har kjøpt!

Har hatt en gammel modell, den er også en del tyngre enn de nye modellene, men den var helt super å trille og komforten for barnet var bra og den har akkurat samme liggelengde som de fleste andre kombi/duo/sportsvogner, 90 cm.

Skal man "lese" vogntester er det viktig å vite hvilke kriterier den er testet ut fra. Synes nå de fleste testene jeg har sett har hatt ett annet utfall enn hva folk flest som har vognene mener, og det er tross alt de som bruker dem til dagen.

Tester er ikke alltid til å stole på. For en tid til bake testet de 3 hjulinger i foreldre og barn. Qunny freestyle 3XL vant testen, men har fått inntrykk av at mange hater denne vognen, den er jo også trukket ut av produksjon. OTH kom dårlig ut, men den vognen er det jo veldig mange som digger.

Det jeg har hørt er at mistral er en god vogn, kjenner mange som er fornøyde med denne =).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...