Gå til innhold

ultalyd, både gleder og gruer meg


Stoltmai mamma:)

Anbefalte innlegg

skalpå UL nå 10.40. kan ikke si det bare er glede, er 7+2, så skal bare sjekke at det er liv, hadde en SA i mai, så derfor skal jeg ha en tidelig UL... samboer skal bli med meg da, det er masse støtte i det, men huff, klarer ikke å glede meg, tenk om den er død, det er min skrekk og oppleve det igjen, sist gng mistet jeg i uuke 5, så er jo kommet 2 uker lengre da...

 

 

Ønsk meg lykke til jenter :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til :-)

 

Jeg skal også på UL klokken 11.30 i dag og er så spent så spent. Er 10 uker på vei.

 

Gi oss beskjed hvordan det går. Jeg skal krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 11+0 i dag og var på ul 10.30. Der var det ett sprell levende foster med 10 fingre og 10 tær!!! Jeg gruegledet meg jeg å. Men det gikk jo så bra!!! :) Herlig ubeskrivelig følelse å se det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10+4 og skal 14.30 i dag. Er kjempespent siden jeg har så lite symptomer og de jeg hadde har blitt mye svakere. Er førstegangs og er så klar for å få en liten en. Håper bare at alt er OK der inne :) Lykke til alle dere andre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår følge med der skal på ul i dag kl 1400 er 11+6 i dag.

Gruer meg enormt har også hatt få symtomer men har de fortsatt jeg da.

Men jenter la oss komme tilbake senere i dag og fortelle hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL og sett en sprell levende krabat med hjerte som banket. Puh! Føler meg mye mer rolig. Ble satt tilbake 4 dager, så da er jeg bare 9 + 3 dager på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter...

 

så gøy at vi va så mange som hade UL i dag, håper det gikk bra for alle sammen...

e er morro jentere

Samboer va jo med inne, og han synes det va helt digg, han ble nesten litt rørt, selom det så ut som en bønne på skjermen, vi så hjertet banket klart og tydelig.... åååå det va så gøy, fikk med et bilde, så det er kos å kunne sitte og se litt på det, sal på ny UL om en mnd....

Gleder meg til å se forandringen...

 

 

Dette er morro dere, ååå ble så beroliget....

 

 

Håper på oppdatering fra dere andre også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så helig mimmi21

 

min ul er over alt var bra.

Fikk også høre hjert slå da gråt både jeg og den stolte far. ble satt noen dager frem jeg da og er 12+3 så da vandre jeg vidre over på 2.trimister.

lykke til videre alle som var på ul i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige!

jeg er 8+5 i morgen og skal på ul kl 14.40 da. Gruer meg og gleder meg om hverandre. Hadde litt smerter for noen dager siden og litt misfarget utflod, men jeg håper alt er bra :) hadde en MA i uke 11 sist, og er selvsagt redd for en ny

MEN så uheldig MÅ jeg ikke være!!!!

Håper å få se en sprell levende liten baby.

 

Spendte og litt engstelige klemmer til alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det har gått bra med oss alle sammen :) Gikk fint med meg også, gynekologen trodde terminen jeg hadde stilt selv var riktig, så da er jeg fortsatt 10+4 sannsynligvis. Fosteret hadde to armer og to bein, ti fongre og ti tær, en lang og fin ryggrad som han kalte det. I tillegg så vi hjertet slo som bare det. Den lille bevegde seg masse der inne! Var veldig deilig å få bekreftet at alt var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...