Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 derfor velger jg å være anonym.... jeg har lenge lurt på om det er vanlig å ha hår i rumpa(inne i rumpesprekken)?? har dere det jenter?? Jeg har:/ men fjerner det da! Måtte bare spørre;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jepp har desverre det, ikke lett å fjerne heller gitt. Tror alle har det, men ikke alle som vil si at de har det. Velger også å være anonym jeg =)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Visst er det pels der også... Har prøvd å ta det med høvel - men fy som det klør etter et par dager! Tror vi bare må leve med det - klager kjæresten?!?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg og, og jo mer jeg fjerner jo lenger ut på rompa kommer det... Redd jeg kommer til å bli helt bavian der nede til slutt;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 hei... kunne ikke la være å skrive inn her.. jeg har også hår baki der... jeg anbefaler å ikke "tukle" med de hårene der.. jeg måtte til legen 2 ganger pga av at jeg hadde f¨ått betennelse i en hårsekk i endetarmsåpningen.. en kjempestor verkebyll... så la hårene være i fred....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå